Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Færdigt arbejde 2011

  1. #11
    cubik Gæst

    Flere øreringe

    HPIM2843.jpg
    Så blev der taget billede af de sidste øreringe også.

  2. #12
    cubik Gæst

    Sættet til Julle

    [attach]60987[/attach

    [attach]60988[/attach

    [attach]60989[/attach

    Så fik jeg endelig den unge dame til at samarbejde. Her er hun foreviget i sit nye vinter dress ala bedstemor strik
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #13
    cubik Gæst

    Hurtig strik fra Hendes Verden

    [attach]61004[/attach[attach]61005[/attach

    Så Fik jeg et par pulsvarmer med vikingemønster...ja, det kaldet de det i opskriften, som jeg fandt i et hæfte der har været med Hendes Verden i år.

    Garnet jeg har brugt er Canada fra LAMMY YARNS 61 % acryl, 35% uld og 4% viscose, som jeg har fundet i en restkasse til den formidable sum af 10 Kr. nøglet....så kan alle jo deltage
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #14
    cubik Gæst
    HPIM2879.jpg

    Så fik jeg lavet endnu en baskerhue. Denne gang til varmestuestrik. Måtte bruge thepotten som model....det er jo lidt svært at tage huen på og så tage et billede selv

    Så har der også været gang i smykkeproduktionen....lidt halskæder og armringe....de lilla halskæder er lavet på en valket snor.

    [attach]61048[/attach [attach]61049[/attach
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    cubik Gæst

    Hvad jeg fandt i mine gemmer

    Mere perlearbejde er dukket op i min iver efter orden

    HPIM2889.jpgHPIM2891.jpg
    Der dukkede en krave og en halskæde op i en kasse, som jeg helt havde glemt.

    HPIM2887.jpg
    I en anden æske fandt jeg denne dug, som nu er blevet lavet færdig...havde heldigvis købt alle perlerne til den da jeg startede på den.

    HPIM2892.jpg
    Lampen var en julegave, som jeg lavede til mine svigerforældre.
    Den er nu flyttet hjem til mig igen efter at begge mine svigerforældres død.
    Lysestagen var også en gave, som jeg og har arvet tilbage fra mine svigerforældre.

  6. #16
    cubik Gæst
    Har fået lavet lidt varmestueguf i de sidste par dage.

    2 par luffer
    2 baskerhuer

    Det udryddede lige 2 UFO´er og nu er der endnu et par luffer er på pindene.

    Nu er det tid for at få de sidste julegaver færdig, så der er godt gang i

    HPIM2884.jpg

  7. #17
    cubik Gæst
    Dækkeserviet i et mønster som blev opslået her på rokken....skulle liiiiige prøve

    Endnu en baskerhue er fløjet fra min hånd....så er der lavet 4 af slagsen, 3 til varmestue og en til Fie

    Dejlige varme sokker kreeret af garnet fra strikkelene....havde tilfældigvis ligge nettop dette garn i samme farve på lager....og tænk jer....samme part...utoligt.

    Sommerfugle....fandt dem på ravery, så dem skulle jeg også lige prøve af.....kunne altså ikke stå for dem.

    Er igang med endnu et par ragsokker, så jeg kan holde varmen om fødderne

    [ATTACH]62002[/ATTACH
    [ATTACH]61999[/ATTACH
    [ATTACH]62000[/ATTACH
    [ATTACH]62001[/ATTACH
    [ATTACH]62002[/ATTACH
    [ATTACH]62003[/ATTACH
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #18
    cubik Gæst

    Jubiiii nye sokker igen igen

    Så for søren....hvad gør man når man ikke har nok garn fordi ens fødder er for store til et nøgle RAGGI på 150 g.....man laver en tå i en anden farve

    HPIM2909.jpg

    Så disse sokker endte med at have 1 mørkegrå tåspids på den ene sok, men hvad så....det er jo kun til arbejdsbrug og den er jo nede i skoen

  9. #19
    cubik Gæst

    Drillenissen kom forbi

    juhuuuuu....se mine fine valkede sokker....dem kom forbi med ....og så lige i mine farver....skønne og varme

    Mange tak for sokkerne

    HPIM2912.jpg

  10. #20
    cubik Gæst

    Sjal til varmestue

    Så blev jeg endelig færdig med sjalet til varmestuestrik. Det er dejligt stort og varmt....jeg frøs ikke på mine knæ medens jeg har sidet og arbejdet på dette

    [ATTACH]62824[/ATTACH

    [ATTACH]62825[/ATTACH
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •