Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Viser resultater 41 til 44 af 44

Emner: AFLYST/UDSAT Spindedag på Bornholm

  1. #41
    fredsminde Gæst
    ja, lad os håbe at den bliver bare lidt mindre hvid end den sidste

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Med det "program", jeg har udsigt til resten af året, så burde jeg være startet i foråret Men da havde jeg først travlt med festligheder og siden har jeg nærmest brugt det meste af tiden på at få min have på benene efter vinteren + sommergæster m.m.m. Jeg tager nu vinteren, som den kommer - håber bare, at min albue snart vil være med til at strikke igen. Sokker til jul er udelukket i år. Men jeg må tilstå, at garnet der er til mig selv Og jeg er godt igang med at spinde andet og mere garn til det. Men igår fik den yngste datter lyst til igen at prøve at lære og spinde. Og gennem flere hysteriske anfald lykkedes det hende faktisk. Så nu må jeg nok have fundet min anden rok frem fra soveværelset og se, om den duer til noget mere, så jeg ikke skal vente på, at hendes lyst går over
    og Julemor

  3. #43
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Ja, vinteren er vi ikke herre over - heldigvis for det - og vi må tage det som det kommer
    En rigtig god idé at lade hende prøve rokken nu, hvor interessen er der.
    Her har vi "kun" haft drenge. Den store var glad for at brodere og den lille fik lært at strikke. En jul gav han sin far en strikket hund i julegave
    Idag er de begge voksne (30 og 22 år) og flyttet over - og det med håndarbejde er for længst lagt på hylden. De har nogle søde kærester, men ingen af dem er interesseret i håndarbejde -

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg slutter tråden her og starter så småt på en ny, for I skal igang med at forberede jer til foråret

    Ny tråd: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...246#post297246
    Sidst redigeret af Zep : 29-08-2011 kl. 11:56 Årsag: Tilføjet link til nyt emne
    og Julemor

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •