Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 44

Emner: AFLYST/UDSAT Spindedag på Bornholm

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Dejligt... for jeg glæder mig til spindedag på Bornholmsk
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg fik et par pb'ere igår ang. spindedagen. Jeg tillader mig at samle op her, da jeg er lidt i tidsnød, fordi vi imorgen aften får feriegæster, så der er en masse, jeg skal være færdig med (og har dårligt tid til computeren før om en uges tid).

    Hundeuld er tvunget af omstændighederne med deres byggeri blevet nødt til at melde afbud

    Spelsauen og Strikpigen går i overvejelser om at tage natfærgen fra Køge til Rønne. Og gør I det, skal jeg nok sørge for, at gemalen holder på havnen og henter jer! Skulle flere få den idé, må han spænde hestetraileren på, så rokkene kan være der

    Men sidder nogen i overvejelser om at tage bil herover, så vil jeg lige gøre obs på muligheden for at køre sammen, for billetten gælder for bil +5 personer.
    og Julemor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Er der nogen der overvejer at tage den 4-hjulet, for så vil Strikkepigen og jeg gerne lægge en tommel ind (på delebasis naturligvis)
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  4. #14
    fredsminde Gæst

    Smiler

    jeg er ny i denne kreds, men bor på Bornholm og synes det kunne være hyggeligt at deltage i spindedagen - hørte om den på dyrskuet, hvor jeg mødte Erik.
    er der en plads til mig?

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det kan du sørme tro, der er Fredsminde - jeg glæder mig til at møde dig! Her har været travlt på det seneste med halvdelen af familien ude at rejse og feriegæster herhjemme. Men der ligger et postkort ved siden af mig, som Erik så nok har haft med hjem fra dig Sig til, hvis du har brug for en køreanvisning
    og Julemor

  6. #16
    fredsminde Gæst

    Smiler

    det lyder godt - jeg glæder mig allerede
    du bliver dog lige nødt til at give mig en forklaring på emnet "jul"
    og en adresse - for jeg har godt nok Erik's kort, men der står ingen adresse på

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Emnet "jul" er ikke sådan at forklare OG nej, jeg griner ikke ad dig Fredsminde. Men når jeg siger jul, så kan det eksempelvis være at spinde det røde karteflor, eller det kan være at spinde til julegaver, eller til de filtede futter i juledagene (hvor vi jo godt herovre ved, at der kan være brug for noget lunt ikke ). Groft sagt, vil jeg godt have, at hver deltager ser det som en forberedelse til noget til jul... I må gerne snakke om det her i tråden inden, hvis I har lyst.

    Jeg sender dig en pm med adresse m.m., når vi nærmer os. Lige for tiden ligger jeg lidt vandret i luften, hvilket også er grunden til, jeg er lidt sløv til at svare

    Strikpigen har meldt afbud. Det er jeg ked af. Ikke fordi, vi ikke kan få en oplevelse ud af at være få. Men alligevel...

    Der er så 5 pladser ledige endnu og andre er velkomne Skulle der nu være en spinder fra en anden del af landet, som tilfældigvis alligevel er her på øen og kan have sin rok med herover, så kom frit frem og tag del
    og Julemor

  8. #18
    fredsminde Gæst

    Smiler spindedag på bornholm

    tak. jeg går i tænkeboks - her er også travlt.
    Jeg har gang i heksegryderne og mikro ovnen, som jeg lige er begyndt at bruge til garnfarvning. Skal bl.a. have farvet garn og karteflor til Vævekredsens salgs udstilling på Karetmagergården i Hasle uge 32 + 33 + 34. Vi ses.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg har desværre fået en pm om endnu et (forståeligt) frafald, så vi nu er nede på 2 deltagere...

    Derfor vælger jeg nu at aflyse arrangementet, da tidspunktet lader til at være rigtig uheldigt lige i år

    Jeg vil istedet prøve at finde mulighed for at gennemføre det i det sene forår 2012. Jeg vender tilbage i starten af det nye år med en ny tilmeldingstråd...
    og Julemor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Så er det tid for tilmelding til spindedag for Sjællandsgruppen. I år foregår sommerens spindedag på den del af Sjælland, der hedder Bornholm

    Søndag den 21. august 2011, kl. 10-16

    Udsat til foråret 2012 grundet for få deltagere - dato kommer i det nye år...

    (max 8 deltagere, da vi skal kunne være inde med spisning og rokke, såfremt det regner el.lign.). Undertegnede vil være vært med et eller andet spiseligt samt kaffe og the. I medbringer div. drikkevarer, dårlige vaner og spinderok/uld...

    Da jeg jo er Julemor, overvejer jeg, om der skulle være et tema med "garn til jul" på dagen...

    Tilmelding (som er bindende) foregår her i tråden og princippet om "først til mølle" er gældende! Hundeuld har jeg aftalt denne spindedag med og hun er tvangsindlagt til at deltage

    Jeg glæder mig SÅ meget til at se jer

    Følgende er tilmeldt:
    Zep
    Fredsminde

    Jeg vil meget gerne deltage til foråret 2012 - med helt nye øjne ;-))) "fnis"
    Sidst redigeret af Spelsauen : 26-07-2011 kl. 16:44 Årsag: Glemte at skrive svaret
    Spelsauen
    varmestuestrikker

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •