Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Blomster på en rude?

  1. #1
    Elise Gæst

    Spørgsmål Blomster på en rude?

    Er der nogen, der ved, hvor man kan købe dekorationer til ruder - f.eks. blomster - så man ikke løber ind i eller gennem ruden?
    De må gerne kunne tages af og sættes på igen og skal selvfølgelig se pæn ud på begge sider.

  2. #2
    Rysse Gæst
    Du kan lave dem selv med vinduesmaling. Så får du lige de blomster du gerne vil have.

  3. #3
    Elise Gæst
    hmm...ja det lyder som en god ide, hvis man er god til at male, men det er jeg ikke så jeg har tænkt at bruge en nemmere genvej

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    hvis ikke du vil lave vinduesmaling, som ikke er at male, men mere at fylde felter ud med farve. kan du klippe nogle i karton og sætte på vinduet
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    hmm...ja det lyder som en god ide, hvis man er god til at male, men det er jeg ikke så jeg har tænkt at bruge en nemmere genvej

    Du finder en stregtegning af en blomst du vil have. Lægger billedet ned i en fotolomme og så tegner/maler du omridset/kanten. Som regel er det med sort, men det kan man jo gøre som man vil. Derefter er det bare at fylde farve i felterne. Dette billede viser hvordan man gør.


  6. #6
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Hvad med at købe 2 m plastik i Jyds eller Damborg med trykte blomster på og klippe dem ud og sætte dem op med lidt vand. Det gjorde jeg da mine unger var små - det var bare ikke blomster. Men ved at den plastik findes da jeg har brugt den til at sy strandnet af.

  7. #7
    Elise Gæst
    Det lyder spændende Jeanne. Det vil jeg tænke lidt på og kigge efter i Jysk.
    Tak for ideen!

  8. #8
    Elise Gæst
    Tak Rysse for din ide - jeg arbejder videre med tankerne om hvad jeg skal gøre....

  9. #9
    lis ai Gæst
    Farvehandleren sælger figurer til påklistring på fliser og vinduer.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •