Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 41

Emner: Det fælles Oldemorshækledefirkantshyggeisofaenvådregnvejrsd ag tæppe - Nyt tæppe i #59

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Klippegøj Se meddelelser
    Jeg syn's det ser mægtig flot ud som det ligger der. Kan vi andre evt. hjælpe med de sorte kanter??
    Virkelig sødt af dig.. men jeg frygter at hvis jeg skiller tæppet af nu, så får jeg ikke samlet det sådan igen.. så det går nok ikke.. *GG*
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Tæppet ligger på et dynebetræk.. så ca den størrelse..

    Stort nok til RIGTIG at kunne give varme en kold regnvejrsdag...
    Sidst redigeret af hundeuld : 22-12-2012 kl. 11:14
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Så fik jeg lavet to baner.. mangler kun ti mere...

    Det går langsomt, særligt fordi dette er sofa arbejde og jeg har IKKE meget tid i sofaen for tiden... Alt det arbejde - det burde altså være forbudt!! Det æder for meget af min fritid og rokke-arbejds-tid...

    Nå, men synes I skulle se resultatet "so far"...

    Det er taget SENT søndag, så der er ikke så godt lys.. Beklager...

    IMG_0746.jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    godt...det ser vildt fedt ud. hatten af for at du har påtaget dig denne kæmpeopgave
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    Flot arbejde....

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    Halløjsa det ser bare godt ud sikke et flot farvehav

    Dårlig samvittighed kan vi ikke bruge men kender det jo godt Trøste kram

    rigtig god arb.lyst, glæder mig allerede til nye billeder
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  7. #17
    marion Gæst
    hold da op sikke flot det bliver :-) hvordan hækler du firkanterne sammen eller syer du??

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Tusinde tak for roserne allesammen.. må indrømme at Tour De France gør at jeg når videre end jeg plejer - da jeg TAGER mig lidt tid (midt at alt det tidskrævende arbejde) og sidder og nyder de flotte fyre (nogen mere end andre ;-) )og hækler dem sammen...

    Dvs. marion; jeg hækler dem sammen...Jeg hækler en hel omgang (den 5 omgang) og så hækler jeg dem sammen i en bane.. for derefter at hækle hver bane sammen...

    Og jeg skal nok opdatere med billeder når en bane mere er færdig... I er jo lige så stor en del af projektet som jeg selv er...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #19
    lenemormeinild Gæst
    Super flot arbejde og godt arbejde mens du ser tour godt det ikke er dig selv skal cykle så mange km for så fik du jo ikke lavet det fine tæppe

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Update 23. juli

    Ja det kunne næsten ikke være en bedre dag at komme med en update på vores Oldemorshækledefirkantshyggeisofaenvådregnvejrsd ag

    Her regner det.. vejret er gråt i gråt... så jeg har pakket mig med håndarbejdet, en kop chai og ser TDF mens hænderne knokler...

    Det er nu bleve til endnu en bane:

    IMG_0747.jpg

    Nr. 3 ud af 12 stk...

    Og så har jeg en mellemfornøjet hund.. hun er blevet bortvist fra at snuse til (og at gå på alle lapperne) og det huer hende ikke... Nu ligger hun så tæt som overhovedet muligt (så tæt som mor tillader) og kigger spændt hver gang jeg kommer i nærheden og håber på at hun får lov til at snuse... Men jeg kan ikke have hun laver unoder i ordenen! (Jeg får det aldrig lagt op igen - hvis hun gør...)
    IMG_0748.jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •