Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 41

Emner: Det fælles Oldemorshækledefirkantshyggeisofaenvådregnvejrsd ag tæppe - Nyt tæppe i #59

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Læs her Det fælles Oldemorshækledefirkantshyggeisofaenvådregnvejrsd ag tæppe - Nyt tæppe i #59

    Jeg vil nu starte en ny tråd, hvor jeg vil lægge lidt billeder op af vores fælles projekt...

    Jeg har gået rundt med dårlig samvittighed fordi jeg ikke har fået gjort så meget ved projektet, som jeg kunne have ønsket... Undskyldningerne er mange - men den vil jeg ikke belemre jer med.. bare konstatere at tæppet ikke er færdigt endnu...

    Jeg har forsøgt at lægge det hele op:

    IMG_0413[1].jpg

    I skal forestille jer den sorte kant rundt om alle firkanter - altså den bliver samlet med sort...

    Og til alle jer der måske ikke kan se jeres firkanter - græd ej...
    De vil allesammen blive brugt på et tidspunkt - men jeg orker kun eet tæppe ad gangen...

    Der er til eet mere vil jeg tro:
    IMG_0414[1].jpg

    Tak til ALLE for deres flotte bidrag!!
    Sidst redigeret af "Brumby" : 11-09-2011 kl. 20:32 Årsag: Opstart på nyt tæppe
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Det ser da brand godt ud sådan som det ligger der på gulvet, dårlig samvittighed tja.... det kan ikke bruges det vigtigste er man får gjort noget ved det når lysten er der for så går det hele meget lettere......

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Det er et superflot mønster du har fået lavet ud af en masse forskellige firkanter
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Elise Gæst
    Det skal nok blive rigtig godt og flot!!!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891

    Det er da bare så flot og et kæmpearbejde at få alle de firkanter samlet, hvor er det altså godt ud.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Brumby lad du mig om at have dårlig samvittighed over det der ikke bliver nået, nyd det nu med at samle det tæppe, og det ser "skide" godt ud som det er der
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Klippegøj Gæst
    Jeg syn's det ser mægtig flot ud som det ligger der. Kan vi andre evt. hjælpe med de sorte kanter??

  8. #8
    nette strik Gæst
    Hold da op det ser godt ud.

    Det er et kæmpe arbejde der nu venter dig, pøj-pøj.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, det ser meget spændende ud.

    Jeg har mere af garnet i Aalborg, så når jeg kommer hjem igen, så kan jeg godt hækle nogle flere firkanter. Hvis du mangler nogle, mener jeg.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ja, det ser meget spændende ud.

    Jeg har mere af garnet i Aalborg, så når jeg kommer hjem igen, så kan jeg godt hækle nogle flere firkanter. Hvis du mangler nogle, mener jeg.

    Jeg må indrømme at jeg ikke mangler nogen - da jeg nok har til to tæpper allerede..

    Og det er hårdt nok at komme igennem eet.. *GG*
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •