Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: fællesprojekt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406

    fællesprojekt

    Maja og jeg har lavet indpakning til en komfirmationsgave i form af en taske af "wendy" blade og dug-papir. Der kommer 5-kr i som svarer til prisen vi bruger at give ;-)
    Og vi makker i det læder halløj også og den skulle så have lagt i en anden tråd men håber det går alligevel...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    lis ai Gæst
    Rigtig flotte gaver I har lavet.

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg ville dæleme gerne konfirmeres og invitere jer - Rigtig flot indpakning.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Ja vi skal da ikke slås med at få sløjferne bundet lige på gavebåndet

    Sommetider skal vi lave ngoet sjovt og jeg tror den pågældende pige vil sætte pris på tasken - ellers havde vi heller ikke gjort det.

    Mobilsættet er bestilt af en veninde af mig. Hun ville egentlig have haft i lilla nuancer men det kan vist nærmest ikke opdrives i skind så det blev blå....

  5. #5
    lillebi Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Jeg ville dæleme gerne konfirmeres og invitere jer - Rigtig flot indpakning.

    Ja jeg melder mig da også gerne til det engang til

    Det er super flot indpakning

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    skøn skøn gave at få
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    marion Gæst
    sikke en flot gave at få....

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Jun 2010
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    67
    Jeg er helt vild med den hank der er på tasken, hvordan har du lavet den, og hvad er det den er sat fast med, og hvor kan man købe det???
    Mange spørgsmål, håber ikke du bliver irriteret over at jeg spørger

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Allykat... Du fik svar på selve hanken på mail. Den er sat fast gennem et enkelt hul der er stanset ud. På forsiden er en "fin" knap ( peace-tegn) med øje og på bagsiden er den syet gennem en alm knap med 4 huller. Jeg har sat stærk tråd i øjet og trukket gennem de 4 huller. Bundet dem rigtig stramt bag ved den alm knap... Og for andre... Hanken er laver af samme type skind som vi laver de nøgle bånd af. Det er en gammeldags oplukker der er spejlvendt med et mindre midter stykke og huller hugget ud i den brede del. Disse er så flette ind i hinanden.... Vi er begyndt fra neden alle 4 steder og de er lagt over hinanden midt på skulderen. En rund skind"knap" har fået lavet et lille hul i midten og lagt på både for og bag side af hanken og syet godt og bundet med råbåndsknop.

    Det er altså ikke så nemt at forklare ;-) men kan tage et billede af hvordan nøglebåndet er sluttet i morgen. Det er samme princip

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    34
    Hej

    Jeg tænkte på om du evt. Har en opskrift på hvordan man laver det i læder altså mobil tasken?

    Og hvis du såoå os kan fortælle mig hvor man evt anskaffer sig materialet :)

    AM

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •