Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Trekantet pung?

  1. #1
    Elise Gæst

    Trekantet pung?

    Er der nogen, der ved hvordan man syr en trekantet pung med lynlås? Eller ved hvor jeg kan finde et mønster?

  2. #2
    Inger1 Gæst
    Du kan lige sende din mail til mig.

    Inger

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Hmm eller findes den i en bog på biblioteket, men jeg kan ikke huske hvad den hedder :/

  4. #4
    Elise Gæst
    Tak til Inger for mail m mønster - det er da en mulighed, selvom det ikke lige var sådan jeg havde tænkt mig - synes jeg har set en meget nem måde at sy den på.
    Til Mafalda: jeg mener også at have set et mønster i en bog, så jeg må kigge næste gang jeg kommer på biblioteket.

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Tror der er i både en af Betina Hansen og af Hanne Wellendorf, sidstnævntes kan også bruges som lille taske

  6. #6
    Inger1 Gæst
    Nej Elise det er jeg også klar over, men du spørger jo efter hvordan man syr en pung. Systemet er det samme for alle punge om det så er i patchwork eller ikke. Prøv dig frem det er nu det sjoveste.
    Kan heller ikke huske hvilken bog det er, men det kommer vel frem en dag.


    Inger

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Er der nogen, der ved hvordan man syr en trekantet pung med lynlås? Eller ved hvor jeg kan finde et mønster?
    Her er en svensk opskrift, den er hæklet, men kan sagtens bruges i stof: http://ianyckelpiga.blogspot.com/201...g-te-pase.html

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Var lige ude og se i stakken af bøger der skal afleveres, der er en spidspung i Lisa Szymanski's Flere patchwork tasker, fra forlaget Klematis :)

  9. #9
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Var lige ude og se i stakken af bøger der skal afleveres, der er en spidspung i Lisa Szymanski's Flere patchwork tasker, fra forlaget Klematis :)

    Det er den hun har fået, som ikke var lige det.........................

    Inger

  10. #10
    Elise Gæst
    Jeg kan selv finde mønstret i bøgerne - men husker bare en beskrivelse jeg en gang fik af hvordan man syr nogle firkanter sammen og det så på en eller anden måde kan blive til en trekant.....det var bare det jeg tænkte på....

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •