Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 25 af 25

Emner: Mit haveflip!

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    22 Sep 2009
    Geografisk sted
    årre
    Indlæg
    106
    små minus grader om natten skræmmer ikke mig, mit drivhus er polycarbonat, så det tager sig ikke så meget af det, hvis det ikke fryser slemt :)
    tror min rose er omkring en meter allerede, min dejlige Ingrid Bergman :)
    jeg har allerede mine tomater, agurker, peber, meloner og tagetes igang i drivhuset :) og har fået gang i springvandet, det lyder så hyggeligt! :D

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja Ingrid Bergman er en lækker rose! (jeg fandt den første knop i min Aloha igår ) Hvordan er Polycarbonaten at holde ren/rengøre?
    og Julemor

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    22 Sep 2009
    Geografisk sted
    årre
    Indlæg
    106
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Ja Ingrid Bergman er en lækker rose! (jeg fandt den første knop i min Aloha igår ) Hvordan er Polycarbonaten at holde ren/rengøre?
    jeg har en hel del knopper i min rose! nede i køkkenet står 2 lækre slyngroser og får lidt varme inden jeg vil sætte dem ud, en flot rød og en lækker fersken/laksefarvet, jubiiii!!!
    hmm jamen nu er det 2. sæson jeg bruger det, og har ingen problemer med det endnu, gjorde det rent i algerens et eller andet for en måneds tid siden ca. og det var såmænd nemt nok :) og "glasset" bliver hvor det er selvom det stormer!!!

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Ja det må jeg da hellere.. Om ik' andet, så kan det da være at når jeg begynder at slæbe tømmer og værktøj frem. At det er en der får travlt...
    Citat Oprindeligt indsendt af Janni86 Se meddelelser
    Tak!

    dikte, ja da bare i gang!
    Hilsen Dikte

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    22 Sep 2009
    Geografisk sted
    årre
    Indlæg
    106
    Citat Oprindeligt indsendt af dikte Se meddelelser
    Ja det må jeg da hellere.. Om ik' andet, så kan det da være at når jeg begynder at slæbe tømmer og værktøj frem. At det er en der får travlt...
    haha :P ja så heldig var jeg ikke :)

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •