Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 25

Emner: Mit haveflip!

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    22 Sep 2009
    Geografisk sted
    årre
    Indlæg
    106
    tja Gammelmor, man bliver vel aldrig rigtig færdig :)

    Thomas' mormor: Jeg skal have netmelon, bøf -og cherrytomater, agurk og peberfrugt, det var vist det :) og så har jeg min flotte rose i et hjørne, går og venter spændt på at den springer ud!!
    i år har jeg købt 4 store firkantede murebajler, boret små huller i bunden, og så smider jeg bare jorden fra plantesække ned i, blandet med en smule lecakugler, og så har vi desuden et automatisk vandingsanlæg


    Har en kæææmpe stak staudefrø til at ligge som jeg vil have i de 2 nye bede, men nu aner jeg ikke hvad jeg vil have hvor hehe

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Du behøver da ikke gå i motionscenter, med alle de muskler du får brugt i haven. Det ser rigtig godt ud. Murerbaljer er geniale til urtehave.

    Jeg har 3 stk 90 liters tønder. 1½ med løg, 1 med kartofler 1/4 med radisser og den sidste 1/4 skal der om et par uger sås flere radisser i. Jeg har tyvstartet mine baljer i drivhuset og har nu sat dem udenfor. Det hele er kommet op
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det ser spændende ud det du er i gang med - og noget af et større projekt.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Glæder mig til at se det hele senere
    og Julemor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    22 Sep 2009
    Geografisk sted
    årre
    Indlæg
    106
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkemutter Se meddelelser
    Du behøver da ikke gå i motionscenter, med alle de muskler du får brugt i haven. Det ser rigtig godt ud. Murerbaljer er geniale til urtehave.

    Jeg har 3 stk 90 liters tønder. 1½ med løg, 1 med kartofler 1/4 med radisser og den sidste 1/4 skal der om et par uger sås flere radisser i. Jeg har tyvstartet mine baljer i drivhuset og har nu sat dem udenfor. Det hele er kommet op
    Jeps de kan bruges til meget! men ting til køkkenhaven bliver dog i mine nye lækre højbede jeg har lavet :)

    Det er noget af et projekt ja, men heldigvis er der ikke en bestemt dato hvor noget som helst skal være færdigt
    dag er der kommet en masse sten omkring mit vandfald samt husløg og lidt andet!

  6. #16
    Thomas' mormor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janni86 Se meddelelser
    Thomas' mormor: Jeg skal have netmelon, bøf -og cherrytomater, agurk og peberfrugt, det var vist det :) og så har jeg min flotte rose i et hjørne, går og venter spændt på at den springer ud!!
    i år har jeg købt 4 store firkantede murebajler, boret små huller i bunden, og så smider jeg bare jorden fra plantesække ned i, blandet med en smule lecakugler, og så har vi desuden et automatisk vandingsanlæg
    Tomater i flere varianter og agurker i 2 længder. Tyvstartede med 1 af hver for ca 3 uger siden, og selvom det er et koldhus, er første blomsterstand på tomatplanten. Og så bruger jeg drivhuset til at spire både blomster, buske og krydderurter. Det suser jo op af jorden på rekordtid. En vindrueranke er der også plads til.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Hvor ER du sej...Måske jeg også "bare" skulle prøve at gå igang med at bygge det lille hønsehus jeg drømmer om..
    Hilsen Dikte

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    22 Sep 2009
    Geografisk sted
    årre
    Indlæg
    106
    Citat Oprindeligt indsendt af dikte Se meddelelser
    Hvor ER du sej...Måske jeg også "bare" skulle prøve at gå igang med at bygge det lille hønsehus jeg drømmer om..
    Tak!

    dikte, ja da bare i gang!

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Tomater i flere varianter og agurker i 2 længder. Tyvstartede med 1 af hver for ca 3 uger siden, og selvom det er et koldhus, er første blomsterstand på tomatplanten. Og så bruger jeg drivhuset til at spire både blomster, buske og krydderurter. Det suser jo op af jorden på rekordtid. En vindrueranke er der også plads til.
    Pas på nattemp. i de kommende 2-3 nætter! De lover ned omkring frysepunktet... Jeg har idag været igang med forårsrengøring i mit drivhus - dog ikke færdig. Meeeen sendte jer et par tanker og sender lige et foto af min Aloha rose, som bor derinde på 3. sæson og ønsker jeg pøjpøj med høst under glas sidenhen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    et kæmpearbejde du har lagt der..ser rigtigt godt ud

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •