Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Brumby´s tæpper

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Brumby´s tæpper

    Det holdt godt nok hårdt at få dette tæppe færdigt... og blev faktisk til en ny symaskine, da den gamle brød ned imens jeg var ved at quilte dette tæppe!!

    (fair nok - jeg quilter med ret tyk tråd.. og efter en service så kører den gamle symaskine igen.. Men manden sagde ok til at jeg beholdte den nye stadig... )

    Men opskrift og tæppe er nu helt færdig.. og jeg er meget tilfreds!!
    JellyRollQuilt 001.jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Så fik jeg endnu et tæppe færdigt...

    Så fik jeg endnu et tæppe færdigt... Denne har været en SAND ufo.. men endelig fik jeg taget mig sammen og lavet den færdigt....

    Det er lavet med en bølgelinial...

    IMG_0828.jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja så er spørgsmålet hvordan er det med sådan en bølgelinial hvordan ser sådan en ud, jeg har aldrig hørt om en bølgelinial før.

    Men tæppet du godeste det er blevet godt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Så fik jeg en sand UFO færdig!!

    312001_2131067272052_1107116030_31992479_824960378_n.jpg

    Juletræstæppet er ENDELIG blevet færdigt!! Det er et Pedarita Mønster, købt hos Hannes for år tilbage. Jeg startede med at klippe pap ud i maj 2006. Intet mindre end 296 lapper blev det til!! Disse var færdig syet sammen – i hånden – ca. januar 2010 – hvorefter jeg
    designede to quilteskabeloner der passede til og så gik jeg ellers igang med at quilte. Oktober 2011 kunne jeg så med tilfredshed sige at mit juletræstæppe var færdigt!! 100% håndsyet… http://www.brumby.dk/wp-includes/ima...icon_smile.gif
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    http://rokken3.dk/forum/showthread.p...t%E6ppe&page=2 indlæg 13 der viste du os det første gang Brumby og hvor det glæder mig at du er blevet færdigt med det
    Pstttt du må godt lægge det under vores juletræ
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Det er godt husket Hundeuld!!

    Men ja jeg har lagt det ind igen.. for nu er det jo helt færdigt (håber det er ok?9
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    (Så kan du godt forelske dig igen Hundeuld!!)

    Har leget juletræstransport i dag... Fik hentet det flotteste juletræ... OG juletræstæppet til min søster er blevet færdigt... hun fik derfor sin julegave lidt før tid, så den kunne ligge (på en anden måde) under juletræet på selve juleaften...
    IMG_1172[1].jpg IMG_1175[1].jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Hold da op du laver nogen flotte ting ;-)
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  10. #10
    Thomas' mormor Gæst
    Super flot Brumby - kunne også godt passe her i siloen

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •