Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Brumby´s færdige strik 2011

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Brumby´s færdige strik 2011

    Så blev jeg endelig færdig.. pyhh det var en hård omgang.. for barnet valgte at komme pludseligt til verden hele 3½ uge før tid...

    Men den er nu pakket i en pakke og på vej - og den når måske til dem inden barnet skal hjem fra hospitalet.. så de kan bære den lille prins hjem på royale vis.. i det hele kongerige.

    Det hele kongerige 004.jpg Det hele kongerige 006.jpg

    Strikket i Merino/silke duo garn - let og luftigt, men dejligt varmt!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Så er der lavet endnu et babysvøb.. fik kun taget et billede af det opspædt.. det blev givet væk straks efter det var tørt...

    Jeg har brugt denne opskrift...
    http://www2.hjemmet.dk/haandarbejde/...mukt-babysvob/

    IMG_0703.jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Tak... dejligt nemt at strikke.. en af de eneste hvor jeg rant faktisk har lært rapporten.. *GG*

    Og jeg gik fra pind 2,5 til 4.. og tykkere garn.. det gik NOGET hurtigere end Det hele kongerige, må jeg sige...

    Den har vist ikke noget navn, men er et gratis mønster fra Hjemmet:
    http://www2.hjemmet.dk/haandarbejde/...mukt-babysvob/

    Var dog ikke helt tilfreds med kanten.. den kunne jeg nok godt finde på at lave om på.. dvs.. mønsteret var fint. men hjørnerne er noget juks - som om de ikke er lange nok rundt om...(det kan dog også være at jeg har misforstået opskriften.. )
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Har købt det mest fantastisk ragsokkegarn fra fredsminde....MUMS siger jeg bare.... fik det i tirsdags.. og MÅTTE bare have det på pindene med et samme.. og vupti.. nu er der et par lækre str. 40 til de kolde tæer...

    375317_2343198255194_1107116030_32095528_1457195091_n.jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •