Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: sommerhat

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200

    sommerhat

    Så kom sommeren og solen. Så det er vel nu jeg skal finde hatte til børnene. Er der nogen der har en symodel på en sommerhat. Min egen ide er ala en bøllehat, men alle ideer modtages.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    16 Jul 2009
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    71
    Jeg er ret glad for Elsebeth Gynters bøllehat. Har lavet en del af dem til ungerne efterhånden.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Kan se biblioteket har nogen bøger af hende. Ved du i hvilken bog bøllehatten er i?
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  4. #4
    Inger1 Gæst
    Der er en bøllehat i den der hedder Nyt børnetøj 0 - 4 år og i den der hedder Børnetøj du selv kan sy 5 - 12 år. Det er samme forfatter

    Inger

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Da mine børn var små (for alt for mange år siden ;-)) hvade de sådan noget a'la caps med elatik i nakken så de sad fast. Drengemodellen var lidt rå og pigemodellen med blonder og festoner. De var faktisk ganske nuser den gang,

  6. #6
    garn på flugt Gæst
    Jeg har også været ved at søge, da veninderne efterspørger hatte til deres små poder. Jeg fant et gratis mønster, som jeg vil prøve. Ville nu hellere have fundet et af en bøllehat, men det kunne jeg ikke....øv http://www.ottobredesign.com/de/schn...rihattu_de.pdf

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af garn på flugt Se meddelelser
    Jeg har også været ved at søge, da veninderne efterspørger hatte til deres små poder. Jeg fant et gratis mønster, som jeg vil prøve. Ville nu hellere have fundet et af en bøllehat, men det kunne jeg ikke....øv http://www.ottobredesign.com/de/schn...rihattu_de.pdf

    Det er da den gode gamle bøllehat du har fundet der. Kan fortælle dig at sådan en i broderi anglais koster 54,- i babysam her i byen :-)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Vedhæftet fil 55569

    det er en udmærket model
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  9. #9
    garn på flugt Gæst
    ... hrmm, så ved jeg ikke lige hvad den model jeg kiggede efter hedder, men jeg synes nu faktisk at den ser rigtig fin ud, når den kommer på (tak for billedet Kirsten). Jeg tror det bliver den:-)

  10. #10
    lenemormeinild Gæst
    Det er da en super sød og smart model mod solen
    den opskrift er hapset TAK

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •