Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Morstriks "kniplerier"

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Hold da op hvor flot. Jeg har fået 5 kniplebrætter og ca 2000 pinde, så måske skulle jeg også prøve
    Prinsessen

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Nu har jeg prøvet at lave et bogmærker kun i det ene mønster, jeg syntes selv at det blev
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  3. #13
    Tina Gæst
    Det ser flot ud

  4. #14
    lenemormeinild Gæst
    Jeg er imponeret over hvor flot og go´du allerede er du må lære mig det en dag

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fedt du allerede er igang med at lave dit helt eget design, bare klø på jeg følger dig spændt på sidelinien...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af morstrik Se meddelelser
    Jeg har besluttet at jeg vil lærer at kniple. I første forsøg har jeg lavet et bogmærke, som består at 5 mønstre, det sidste inden frynserne drillede og måtte pilles op et par gange, om det blev rigtigt ved jeg ikke (det finder jeg ud af når det næste bliver lavet)
    Vedhæftet fil 55441
    Jeg har lært det efter bogen Kretiv Fritid "Finere håndarbejde" købt i kigkassen, samt jeg fandt en kniplebog på nettet til fri download http://www.nytiknipling.dk/dokumente...0Knipling1.pdf

    Jeg vil prøve at lave en billedeserie over de forskellige mønstre, når jeg knipler næste bogmærke.
    link. det bliver gemt, for at læreat kniple står også på min ønske liste, blot synes jeg ikke at jeg kan finde tiden til det nu, måske den dag arbejds livet er slut.
    OGSÅ Flot den din side i den storre ide- bog, det bliver nok der jeg begynder engang...........

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det ser flot ud, Morstrik.

    Jeg tror aldrig, at jeg ville kunne lære at kniple. Det ser så indviklet ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Tak for rosene - her kniber det opså med tiden - håber at der bliver tid i løbet af vinteren så det ikke går i glemmebogen igen.


Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •