Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 25

Emner: Taske/net

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2011
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    111

    Taske/net

    Måtte lige afprøve et mønster på en taske, som jeg lånte med hjem i formiddags
    Den ydre taske er lavet at brugte cowboybukser, og den inderste, ja der blev en drilagtig bluse brugt, da den ikke vil blive brugt pga en forkert i sat trykknap og så var den vist ogst lidt skæv hist og pist
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Flot godt gået - du er da en skrapsak til syning - videre til projekter for viderekommer.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Øv, jeg kan ikke klikke på billedet, så jeg kan se en større version...gad nemlig godt at se detaljerne...men umiddelbart ser den rigtig fin ud
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det kan jeg heller ikke - ville også godt se nærmere på den :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2011
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    111
    Tak for det
    Nu ved jeg ik, om det er noget jeg gør forkert, mht at se billedet i stort?? For så kan jeg ændre det, men mønstret hedder easy shopper

  6. #6
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Måske du har låst det så ingen kan stjæle det meget fornuftigt på nettet (det gør de store designere også).

    Den pose hedder også nogle steder "den amerikanske pose" pga hanken, der kan gå på tværs af ens body, så tasken er svær at stjæle.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2011
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    111
    Hej igen..det er jo selfølgelig fordi jeg er en stor designer ... eller .... Nej det er ik derfor :D man kan vist ikke få lov at rette i det.

  8. #8
    Inger1 Gæst
    Tror det er mønstret fra stof og stil, synes jeg kan kende bunden da jeg har lavet en magen til. Mønster 90026 Mini shopper.
    http://www.stofogstil.dk/Katalog/Mon...rticleid=22240


    Inger

  9. #9
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Tror det er mønstret fra stof og stil, synes jeg kan kende bunden da jeg har lavet en magen til. Mønster 90026 Mini shopper.
    http://www.stofogstil.dk/Katalog/Mon...rticleid=22240


    Inger
    Stof 2000 har haft det i gratis download og samtlige ugeblade har haft den med, men det gør den ikke mindre køn praktisk og anvendelig.

    Jeg syntes stadig det er nogle flotte ting der er lavet

  10. #10
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Stof 2000 har haft det i gratis download og samtlige ugeblade har haft den med, men det gør den ikke mindre køn praktisk og anvendelig.

    Jeg syntes stadig det er nogle flotte ting der er lavet
    Helt sikkert det kan vi sagtens blive enig om, men der er sørme også mange fristelser her på dette forum af endvær art.
    Inger

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •