Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 67

Emner: Daisy square

  1. #41
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    skide godt gået lis ai den er sørme flot....
    Tusind tak Marion

  2. #42
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Tusind tak Nettestrik> Det er kun opskrift på resten af tasken. Du skal stadig igennem yahoo for at få opskriften på firkanten.

    Jeg har da sendt den til 5 -6 mennesker - incl dig - idag på engelsk så alle kan vel sende den videre håber jeg. Syntes faktisk det er lidt pjattet og bøvlet med yahoo og grupper og alt det :-)


  3. #43
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Jeg har da sendt den til 5 -6 mennesker - incl dig - idag på engelsk så alle kan vel sende den videre håber jeg. Syntes faktisk det er lidt pjattet og bøvlet med yahoo og grupper og alt det :-)

    Tusind tak for opskriften Jeanne - sjovt at se hvor forskelligt man kan hækle den samme firkant.
    Jeg vil da give dig helt ret i, at det er da noget besværligt, at skulle igennem yahoo for at få opskriften, når vi kan dele. Og mit svar til Nettestrik var da også fordi hun skrev, at den lå frit tilgængeligt, hvilket den ikke gjorde, når man læste nærmere i taskeopskriften. Hvilket du jo også selv kommenterede i indlæg 38.
    Men jeg er da ked af, hvis jeg har misforstået dit indlæg her.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    08 Jun 2007
    Geografisk sted
    Danmark
    Indlæg
    22
    Jeg har hentet den originale Daisy Squrare men ved ikke om det går at sætte den ind her.

  5. #45
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af la_mama Se meddelelser
    Jeg har hentet den originale Daisy Squrare men ved ikke om det går at sætte den ind her.
    Med al det besvær, der er med at få den originale opskrift, er der nok copyright på, så du skal nok ikke sætte den ind her.

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Men NU er den dansk....jeg har for at lette arbejdet for mig selv valgt at beholde det originale layout på opskriften....(også selvom jeg egentlig ikke synes at den er særlig pæn, men pyt)

    Så nu er det bare om at hoste op med nogle mailadresser på pm
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    halllåååååå troede vi var enige om at du ikke havde tid lige nu.... ja ja ja skide være med ufoer... sender dig straks en pm... du er sgu en skat... og en hurtig en af slagsen..
    knus lykke

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    halllåååååå troede vi var enige om at du ikke havde tid lige nu.... ja ja ja skide være med ufoer... sender dig straks en pm... du er sgu en skat... og en hurtig en af slagsen..
    Hi hi hi....jo, men der var lige et par reklamepauser mellem nyhederne og "Desperate Housewives" og tiden skulle jo bruges på et eller andet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Et par reklame pauser !! Bare jeg kunne trylle på den måde. Forsøgte at sy en lynlås i en papir-flet-taske mens "dagens mand" kørte over skærmen men det gik da op i hat og briller for vi grinede så meget over den udsendelse.

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    nåååå ja.. hvis det er kan jeg da sende dig et par af mine ufoer...
    knus lykke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •