Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 67

Emner: Daisy square

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Nå det er sådan det fungerer. Kunne ikke rigtig forstå det. Men jeg kan da godt lave en firkant. Ikke sikkert den bliver så avanceret men den bliver helt sikkert 4-kantet ;-)

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    krydser finger for at det går.. uanset om den må oversættes eller ej... har du set alle projekterne med firkanten på ravelry.. der er mange vildt flotte...
    knus lykke

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    krydser finger for at det går.. uanset om den må oversættes eller ej... har du set alle projekterne med firkanten på ravelry.. der er mange vildt flotte...
    Ja, det er en skøn firkant, og der er nemlig rigtig mange anvendelsesmuligheder.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Man kan i hvert til fald ikke downloade den med det samme for det HAR jeg lige prøvet efter at registrere mig på gruppen. Så må vi se om jeg kan fundet ud af hvordan den firkant jeg skal lave skal være for umiddelbart læser jeg det er et mønster de vil have - på email - og jeg kan sgi ikke sætte mønstre sammen...

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    NU lykkedes det. Jeg skrev til hende på Ravelry, og hun havde misset at der lå 8 og ventede på at blive godkendt.

    Jeg har samtidig spurgt hende om jeg må oversætte mønstret, og så må vi se hvad hun siger.

    Men ellers har hun lavet en powerpointopskrift/tutorial, som ser rimeligt let ud at følge - også selvom man ikke forstår engelske opskrifter.

    Og hvis alt andet glipper, så er der jo også denne blomstermåtte, den gik jeg egentlig igang med forleden, men jeg synes bare ikke, at den havde lige DÉT, som jeg ville have.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Jamen, nu er status; Hun synes, at det er mere end ok hvis jeg oversætter mønstret. Så nu skal jeg bare have lidt flere timer i døgnet...og så bliver det oversat
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Åh ja bubbihund jeg vil også meget gerne være med
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Jamen, nu er status; Hun synes, at det er mere end ok hvis jeg oversætter mønstret. Så nu skal jeg bare have lidt flere timer i døgnet...og så bliver det oversat
    nej hvor dejligt... glæder mig til du får tid... men for mit vedkommene ja så haster det ikke for jeg har aftalt med mig selv at ufoerne skal være færdige.... dum dum aftale....
    glæder mig til at se dit projekt med firkanterne...
    knus lykke

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Selvom jeg også har meldt mig derinde vil jeg også gerne have en dansk. Det er trods alt nemmere at gå til - for mig i hvert til fald

  10. #20
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Vi er pludselig mange der har opskriften

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •