Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Bethsens projekter og færdige sager 2011 :)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18

    Bethsens projekter og færdige sager 2011 :)

    Så blev det tid til at starte en ny årstråd op - jeg kan jo starte med at fortælle lidt om de projekter, jeg har gang i lige nu.
    Idag har jeg brugt lidt tid på at studere biblioteksbøger med mønstre på børnetøj, fordi jeg "kom til" at købe noget fint stof på ophørsudsalg, der ville være rigtig godt til små fine kjoler.. :) Så jeg har tegnet mønster, og klippet stof til en lille lyserød kjole i str. 92/1 år, som jeg tænker skal gå til varmestuekassen, hvis ellers projektet lykkes. Måske jeg laver en fin lille hårbøjle i stofresterne, der er en del tilbage efter klipningen + nok til en masse mere tøj af forskellig slags. ;)
    Desuden er jeg ved at arbejde på en lille babypakke med djævlehue, vanter, sokker og en lille bold. En af mine veninder fødte i tirsdags, så er ved at have travlt med en til den lille fyr - men den jeg arbejder på nu er i lys lilla, og tiltænkt varmestuen.

    Desværre er der ingen billeder af mine kreative udfoldelser endnu, da jeg ikke har et kamera udover det i computeren, og den er ikke min, så det må I have til gode. :)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18
    Så kom der lidt billeder - nøjes med at lægge billedet af babypakken her, resten har jeg også lagt i kasse 5 til varmestuen. Den lille kjole er stadig bare stofstykker, så der er intet nyt under solen endnu

    Sov godt derude, når I kommer dertil.

    EDIT: Nå for søren, det kunne jeg ikke. Så må I lure i Vamestuekassen ;)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18
    Så har jeg lavet lidt mere - går hjemme sygemeldt med en grim visdomstand, der laver ballade, så nu har jeg tid til at lave lidt. Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget, vel? Dog har det mest været de sidste par dage, efter det værste har fortaget sig.

    Der ligger billeder af noget i varmestuekasse 6 - dog får I lige et lille foto af det dejlige stofkup, jeg gjorde i går i vores lokale Stof2000. Det blomstrede var til 20 kr/meteren, og de to gange babyfløjl til 50%! Super dejligt, så nu er der blevet fyret op under min egen symaskine igen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •