Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Stof til silketryk?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    Jeg ville filte noget uld sammen med dem.til tørklæder, det som heder nunofilt. nu bruger jeg bomuldsgase til dette.
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  2. #12
    Elise Gæst
    Jeg prøver igen - denne gang med fotos - er der nogen, der er interesserede i lidt forskellige små stykker silkestof til at male/trykke på?
    Der er nogle som på fotoet med påtrykte (i guld) motiver til kort - der medfølger også nogle passpartout-kort og kuverter.
    Der er også nogle stykker uden motiver på 29x29 cm, som allerede er kantede - de er for små til tørklæder, så jeg ved faktisk ikke hvad de kan bruges til.
    Det ser ud til at være fra Fredensborg Indkøbscentral - flere pakker er slet ikke åbnet.
    Pris f.eks. 25 kr. + porto?

  3. #13
    johnna Gæst
    det vil jeg gerne købe

    sender en pb

  4. #14
    Elise Gæst
    Jeg glemte vist at sætte fotos ind
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Elise Gæst

    Stoffet er solgt og overskuddet gået til Varmestuestrik

    Citat Oprindeligt indsendt af johnna Se meddelelser
    det vil jeg gerne købe

    sender en pb
    Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive det ellers, men tråden her må jo egentlig godt slettes. Men det gør vi måske ikke?
    Dejligt at få silkestoffet solgt - håber det kommer til stor glæde - og 25 kr. er blevet sendt til at købe garn til varmestuestrik.
    Inge-Lise

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    TAk for det...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •