Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Michelle Overlocker

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Nov 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    41

    Det lyder...

    ... til at rigtig mange har en Bernina

    Hvordan er det med Pfaff - er det ikke et godt mærke?
    Selvlært - og har meget at lære endnu...

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    En Pfaff Coverstyle til 2500,- er et kanon-godt køb, hvis maskinen kun har været brugt en smule. Jeg har selv Pfaff og er begejstret for den. Cover-sømmen er guld værd til oplægning, hvis du syr meget i jersey. Pfaff bygger meget solid og velfungerende maskiner.

    Jeg kunne ikke umiddelbart se, om du har fået tilbuddet privat eller gennem en forhandler. Forhandleren skal jo give dig reklamationsret igennem købeloven, så han er nødt til at tage sig af problemet, hvis der mod forventning skulle opstå fejl på maskinen. Nu er symaskiner jo almindeligvis yderst robuste og beregnet til mange års funktion. De kan normals altid repareres, hvis der opstår funktionsfejl, så jeg ville ikke betænke mig på dette tilbud - det lyder virkelig godt. Hvis du køber privat, kan du vælge at lade maskinen efterse i en symaskineforretning. Det koster cirka 400 Kr, som du eventuelt kunne aftale at afregne med sælger, hvis maskinen skulle være i udu.

    Husk for himlens skyld at få brugsvejledningen med! Det er ikke ligetil at tråde en overlocker korrekt første gang, så vær tålmodig.
    Mange hilsner
    Myre

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    http://www.berninausa.com/

    der ligger en serger - overlock vidoe her - så kan du få en ide om hvad der er værd at kigge efter når du skal købe - det er selvfølgelig et bernina mærke i dette tilfælde, men kan give et billede af hvad du ønsker din kan og hvad du skal kigge efter
    Hilsen Knhobby - Kirsten

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •