Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 22

Emner: Eget design

  1. #11
    Inger1 Gæst
    Ok tak jeg håber ikke jeg gjore dig ked af det, men jeg ved bare du vil blive ked af det hvis der kom en og sagde det er forkert, når vi andre havde muligheden for at gøre dig opmærksom på det først så du havde muligheden for at rette det.
    Her vil du sige det kunne vi ikke være bekendt.

    Inger

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Brønderslev
    Indlæg
    63
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Ok tak jeg håber ikke jeg gjore dig ked af det, men jeg ved bare du vil blive ked af det hvis der kom en og sagde det er forkert, når vi andre havde muligheden for at gøre dig opmærksom på det først så du havde muligheden for at rette det.
    Her vil du sige det kunne vi ikke være bekendt.

    Inger
    Nej det gjorde du ikke der skal meget mere til!
    Og ja det er surt at komme med en gave med stavefejl på, det ville jeg da være ked af at gøre, for så bliver modtageren jo aldrig rigtig glad for den, så heller få det afvide så fejlen kan rettes.
    Den der aldrig laver fejl, lære aldrig noget.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2010
    Geografisk sted
    Nibe
    Indlæg
    24
    Det er da et festligt ord, du har designet der. Jeg ønsker mig lige præcist sådan en klemmepose, for hver vinter sidder der nogle små dyr, der hedder kalorier, i mit klædeskab og syr mit tøj ind, så hver forår må jeg på kur, fordi mit tøj klemmer. Så lad endelig være med at pille op, men lav en ny til svigermor, og giv mig den der, næste gang du vil give mig en gave.
    knus fra mig

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af anneg Se meddelelser
    Jeg ønsker mig lige præcist sådan en klemmepose, for hver vinter sidder der nogle små dyr, der hedder kalorier, i mit klædeskab og syr mit tøj ind, så hver forår må jeg på kur, fordi mit tøj klemmer.
    Hvad dælan!! De bor også her hos mig!! Det kan de da ikke være bekendt
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2010
    Geografisk sted
    Nibe
    Indlæg
    24
    Nej det er nogle dumme dyr. Jeg kan virkelig godt tænke mig sådan en klemmepose. Jeg synes den er rigtig sjov.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Brønderslev
    Indlæg
    63
    Citat Oprindeligt indsendt af anneg Se meddelelser
    Det er da et festligt ord, du har designet der. Jeg ønsker mig lige præcist sådan en klemmepose, for hver vinter sidder der nogle små dyr, der hedder kalorier, i mit klædeskab og syr mit tøj ind, så hver forår må jeg på kur, fordi mit tøj klemmer. Så lad endelig være med at pille op, men lav en ny til svigermor, og giv mig den der, næste gang du vil give mig en gave.
    knus fra mig
    Den er skrevet på din ønskeseddel Mor, for jeg har jo ikke haft sådan nogle dyr i mit klædeskab i vinter, så har jo enligt ikke brug for en klemmepose
    Den der aldrig laver fejl, lære aldrig noget.

  7. #17
    Nørkledamen Gæst
    Til jul kom jeg til at brodere "god jul" spejlvendt på et lille håndklæde. Det gav jeg til nogle venner, der ikke tager tingene så tungt, og de blev meget gladere for det, end hvis det havde været rigtig vendt. De syntes det var sjovere. Nu kender jeg jo ikke din svigermor, men min ville være fløjtende ligeglad. Hun ville bare være glad for, at jeg havde lavet sådan en til hende.

  8. #18
    Nørkledamen Gæst
    Ja jeg blev ikke helt færdig:
    Hun ville bare være glad for, at jeg havde lavet sådan en til hende. For den er rigtig fin, jeg tror jeg vil lave en til hende og måske mig selv. :-)

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Citat Oprindeligt indsendt af Pia7070 Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke ved det, da jeg er ordblind og satte min lid til mandens stavekundskab, for stavekontrollen på min pc acceptere begge stave måder. men det skal da undersøges nærmere for svigermor skal da ikke have en med stavefejl på, det er jo ikke være end jeg selv kan bruge den.
    Det er kun godt du gør opmærksomt på det, så du er overhovedet ikke en lyseslukker
    Tøjklemmer er i eet ord, for det er jo ikke tøjet der klemmer

    Og i øvrigt synes jeg da du skriver rigtig godt, når du er ordblind, hvis du ikke havde skrevet det, ville jeg da aldrig selv have gættet det selv.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det er nærmere tøjet, der kommer i klemme.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •