Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 15

Emner: Tasker af teposer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    34

    Tasker af teposer

    Hej

    Er der nogen her som kan hjælpe med en opskrift til hvordan man evt folder en taske med teposer?

    Med venlig hilsen
    AM

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Hvis du googler flettetasker får du ca 400 sidehenvisninger til den slags og om man folder af slikpapir eller theposer går vel ud på et :-)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Hvis du googler flettetasker får du ca 400 sidehenvisninger til den slags og om man folder af slikpapir eller theposer går vel ud på et :-)
    Det er ganske rigtigt samme teknik. Den øverste 'flap' klippes af, papiret beklædes med tape, og foldes. Dog skal 'langsiderne' ikke foldes helt ind til midterlinien. Hvis man gør dét, bliver ternene aflange og ikke kvadratiske. Gi'r det mening? Jeg har lagt et billede ind her af en færdig lille pung: http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=24956&page=4 (i indlæg 33)
    Mvh. Mormal.

  4. #4
    lis ai Gæst
    Du kan se det på bl.a. :www.genbrugblirguld.blogspot.com

  5. #5
    Rysse Gæst

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    12 Mar 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    19
    Hejsa
    Jeg har lavet en i Tebreve -
    Tern havde mål - 4,5 x 9 cm - men uha de var meget svære at arbejde med
    de var ikk lange nok - så næste gang laver jeg målet 4,5 x 10 cm i stedet for så enderne kan bukkes helt ind til mindten - i stedet for at der skal være 1 cm hul der for at kunne flette dem sammen.
    Her er et billed af den jeg lavede. (Ørh hvordan får jeg lige et billed ind som ligger på min pc. og ikk på en hjemmeside ??? )
    Mvh. Fru Olsen

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    teposer

    Hej
    Det rigtigte måle til tepose fletning er 11,4x5 har lavet p,t ca 30 tasker og jeg syntes det er både sjovt og nemt og de går som varmt brød ude på arbejedet.
    Hilsen Koldste

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Citat Oprindeligt indsendt af Fru Olesen Se meddelelser
    Hejsa
    Jeg har lavet en i Tebreve -
    Her er et billed af den jeg lavede. (Ørh hvordan får jeg lige et billed ind som ligger på min pc. og ikk på en hjemmeside ??? )
    Mvh. Fru Olsen
    Mads har lagt billeder ind for mig. Vi spørger i weekenden hvordan han gør for jeg har lidt også ;-)

    Janne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    34
    Citat Oprindeligt indsendt af Koldste50 Se meddelelser
    Hej
    Det rigtigte måle til tepose fletning er 11,4x5 har lavet p,t ca 30 tasker og jeg syntes det er både sjovt og nemt og de går som varmt brød ude på arbejedet.
    Hilsen Koldste

    Jamen det skal vi da lige se billeder af :)

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    teposer

    Hej
    har bare det problem at de alle er væk men skal huske at ta et bilde af den næste færdig det bliver en gang i næste uge. Men tasker kan jo også laves af gave papir gavebånd m.m næsten alt kan bruges
    Hilsen Koldste

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •