Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 22

Emner: Hjælp stansemaskine.. big shot

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    18 Mar 2010
    Geografisk sted
    Hvide Sande
    Indlæg
    24

    Hjælp stansemaskine.. big shot

    Hejsa
    er der nogen der kender
    Sizzix Big Shot - STORKØB, 1 sæt DKK 2.498,75 inkl. moms)
    fra creativ hobby

    Indhold: 1 stk. Big Shot stansemaskine m. afstandsstykke, 2 mellemlægsplader, 22 ass. skæreskabeloner og 3 forskellige embossingskabeloner



    spørgsmålet er om det er dumt at købe sådan en sæt?, da jeg ikke kan se hvad der er for nogle skæreskabeloner, og embossingskabeloner der er med.
    Hilsen Friis
    Håber der bliver oprettet en Krea Vestjylland

  2. #2
    Rysse Gæst
    Jeg kender ikke ret meget til Big Shotten. Men syntes det lyder dyrt, når man kan købe maskinen alene for mellem 550-800 kr incl moms fra ny. Men der er selvfølgelig 22 dies med og jeg har ikke nogen ide om hvad de koster stk. Spørgsmålet er så også om du selv kan vælge hvis dies du vil have, eller om det er en "samlet" pakke. Får du dem brugt eller ville det bedre kunne betale sig for dig, at købe maskinen alene og så brugen resten af pengene på de dies du rigtig gerne vil have til din maskine.

    Bare lige mine tanker. Her er linket til det, hvis nogen khar lyst til at se det.

    http://www.cchobby.dk/sizzix-big-sho...artsaet-1.aspx

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    18 Mar 2010
    Geografisk sted
    Hvide Sande
    Indlæg
    24
    Rysse
    så vidt jeg kan se, er det en samlet pakke.. jeg kan ikke vælge. så tænker også på at det er måske mere smart at købe det hvert for sig..
    jeg kan se at de dies, der er orginal er dyre, hvor de er billiger til double do.. men de kan jo også bruges i big shotten..
    men har også opdaget at der er en der hedder joy troville. Ved snart ikke hvad, jeg skal købe..
    Hilsen Friis
    Håber der bliver oprettet en Krea Vestjylland

  4. #4
    Rysse Gæst
    Jeg kan godt forstå du er i tvivl. Personligt ville jeg aldrig købe denne pakke, da jeg ikke på forhånd ved hvilke dies jeg får med i købet for omkring 1900 kr. (maskinen koster ca. 550 kr.). Her kan du købe rigtig mange forskellig dies for samme pris og så kan du selv kunne vælge om det skal være fra forskellige firmaer.

    Joy travuillen er også en af dem jeg går og savler lidt efter. Den eller en Big Shot. De kan begge tage de fleste dies. Dog kan Joy´en tage A4 karton, men Big shot kan nok tage flere typer dies. Og så kommer det igen..... hvad vil vi give for sådan et vidunder ? Den ene koster dobbelt så meget som den anden.
    Sidst redigeret af Rysse : 20-03-2011 kl. 15:53

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    18 Mar 2010
    Geografisk sted
    Hvide Sande
    Indlæg
    24
    jeg tror jeg vil gøre det du foreslår, købe en maskine og så købe dies ved siden af.
    tror det måske blir bigshotten, da den næsten kan tage alle dies..

    så har jeg lige en spørgsmål mere.. kan man få dies eller skabeloner til big shotten til kuverter??
    Hilsen Friis
    Håber der bliver oprettet en Krea Vestjylland

  6. #6
    Rysse Gæst
    Til alm kuverter eller dem man bruger til pynt på kort og scrap ??

    Hvis det er til alm. kuverter, så er big Shotten ikke bred nok i det tilfælde at der findes en dies.

    Hvis det er til de små pynte kuverter så gør der. Skal se om jeg kan finde et link.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •