Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 32

Emner: At tørre tøj

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    jeg har også et par vingestativ som kommer ud under et halvtag og til aften kommer det ind til brændeovnen natten over hvis det ikke er tør, hvis vejret er dårlig så står det i stuen ved brændeovnen hele dagen måske ikke det smukkeste at have i stuen men bruger kun tørretumbleren hvis jeg SKAL have noget tøj tørt til bestemt tid eller hvis jeg har vasket ekstra meget og det ikke kan blive helt tørt ude på snoren inden aften så får det lige resten i tumbleren

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Maskinen om vinteren, og udenfor lige så snart vi flytter i kolonihaven.
    Prinsessen

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt nu kan man også sætte centrifugering på vaskemaskinen ned til det laveste, tøjet når at tørre på 1 dag jubi billiger el regning..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Her tørres i haven, der er desværre ikke overdækket så det er vejr afhængigt.

    Kan det ikke tørre ude ryger det i tørretumbleren, ingen tørretøj indenfor

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2011
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    47
    Hejsa.

    Jeg har heldigvis en stor lukket altan, så der tørres tøjet både sommer og vinter, hvilket er meget rart for vi bor på 2. sal og jeg skal helt i kælderen for at få fat i en tørretumbler. Nu har vi boet her i over et år og har aldrig været i kælderen og tørre tøj endnu.
    Jeg har to tørrestativer og om vinteren sker det at tøjet lige mangler det sidste og så bliver vasketøjsstativet bare hevet ind natten over.
    Jeg synes det fungerer bedst med tørrestativerne, for har både et med vinger og et højt der kan klappes sammen og det er nu meget rart at kunne hive dem ind og hænge tøjet op indenfor, og så sætte det på ud på altanen om vinteren, for der kan godt være hundekoldt på altanen, hvis solen ikke står på.

    Joannadk

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Jeg har fået tøretumbler der kører på gas... Det givere tørrere luft og derved mindre tørretid... Desuden kører den en tøring til ca halvpris af alm. tørretumbler...

    Vi har hund.. og tørretumblen er eneste mulighed for at få hårene ud, synes jeg... Så derfor kører vores tumbler meget ofte...

    Men den dag jeg er fri for hundehår, kommer tøjet også ud at hænge...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2010
    Geografisk sted
    horsens
    Indlæg
    29
    vi bor også i lejlighed, og har størestativ ude i badeværelset.. det fungere rimelig ok, pjeler at undgå vasketøj når vi får gæster men til hverdag er det fint.. dog glæder jeg mig til vi får vores eget og får have hvor vi kan hænge det ude.. vi har mulighed for at tørre tøjet i tumpler, og den bruges da også engang imellem når tøjet har hopet sig op..
    Medlem i fødselsdagsgruppe 6.

    Besøg min blog og følg med i min hverdag.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Ejer ikke en tørretumbler, og savner ikke en.. Alt tøj blivet tørret på snor ude, eller på stativ på badeværlset inde.
    Har børn hveranden uge, og der kan maskinen godt køre dagligt, men synes i bund og grund at børnene er gode til ikke at "overbruge" tøj.. (Dreng 10 år, pige 12 år)
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    16 Jan 2008
    Geografisk sted
    9500 Hobro
    Indlæg
    18
    Det bedste ved sommeren er at tørre tøj ude - det er så dejligt at hænge op og tage det velduftende tøj ind og lægge det sammen - jeg elsker vasketøj om sommeren ligeså meget som jeg hader det om vinteren :0)

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Jeg har et tørkestativ ute.Nu er det bare jeg og gamlingen som bor her.Har aldri hatt tørketrommel,å nu trenger jeg det iallefall ikke.Liker at håndklærne er litt stive,syntes de er bedre å tørke seg med da.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •