Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 32

Emner: At tørre tøj

  1. #11
    marion Gæst
    jeg må nok bryde sammen og tilstå at jeg faktisk altid bruger tørretumbleren med alt det tøj der ryger igennem huset her og med den korte tid jeg er hjemme så kan det simpelthen ikke lade sig gøre på anden måde end at bruge tørretumbleren i næsten alt slags vejr..

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Jeg har et dejligt stort bryggers. Hvor jeg tørrer tøj. Med et vindue der bliver åbnet så der er god luft.
    Men i går kom tøjet helt udenfor og det var lækkert.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892

    Jeg har et bryggers med varme på om vinteren ig til håndkæder bruger jeg tørretunbler om vintere. Om foråret stikker jeg næsen ud ad vinduet og lugter der af gylle, bliver tøjet hængt op indendørs, selv om der ikke længere er varme på. Om sommeren kommer det ud såfremt det ikke er regnvej.
    Det er rigtig træls om foråret og komme hjem fra arbejde og tøjet stinker langt væk af gylle og det er jo ikke altid, at gyllen er kørt ud tidlig om morgenen.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    Jeg er en af dem der elsker at ordne vasketøj. Har tørresnor under halv tag + 4 klapsammen stativer. En dejlig stor bryggers hvor stativerne kan stå natten over. Har 4 børn i aldren 10-20 -som små brugte de alle stofble - og jeg har aldrig ejet en tørretrumpler.
    Elsker duften fra vasketøj der har tørret ude.

  5. #15
    lillebi Gæst
    Tørretumler om vinteren og tørrestativ om sommeren, når vejret er til det

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    MASSER af vasketøj - ingen tørretumbler men et vaskerum med snore (lige ved siden af fyr-rummet) og selvfølgelig ude-tørring når vejret er til det.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Tørrer tøjet ude hvis vejret er til det ( har ikke tumbler ) i dårligt vejr tørres i fyrrummet med et vindue på klem ...er er ikke noget bedre end tøj der dufter af frisk luft

  8. #18
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Ud i luften med det har et halvtag det kan hænge under og så kan det dampe af på badeværelset om natten efter vi har fået det nye med varme i gulvet.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2008
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    35
    har set vejret er godt idag så maskinen er sat igang, vil helst tørre tøj ude i godt vejr ellers er det på tørrestativ inde....har en tørretumbler men den blir kun brugt i nødstilfælde da den er dyr at køre

  10. #20
    Tut Gæst
    Om sommeren kommer vasketøjet ud. Forår og efterår der det på 1. sal. Om vinteren på stativer i stuen.

    Min tørretumbler står i udhuset og samler støv. Den har ikke været brugt de sidste 12 år.

    fra Tut

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •