Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Grimme Viskestykker

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Jeg er også på det hold med en uddannelse der gør det forbudt at bruge samme klud til gulv og opvask..

    Derfor kan jeg godt finde på at bruge det nærmeste hvis der sker et uheld og det skal gå stærkt..
    Lægger man sine viskestykker og klude i blød i sæbevand og får dem vasket med det samme synes jeg også de holder sig pæne..
    De kan ikke altid vaskes rene hvis de har været glemt..
    Marianne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Sydvestjylland
    Indlæg
    144

    viskestykker

    Køb nogle nye!
    ...og brug de "gamle" til alt-mulig-klude. Jeg syntes det er ofte der er tilbud på de blåternede kokkestykker.
    Kh bstorm.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg hører ikke til dem, der bruger mine viskestykker som gulvklude. Det ville være synd. De bliver heller ikke brugt til gryder, potter og pander. Der bruger jeg karkluden (som jeg ikke bruger til at gøre rent med, det er bordkluden, der bliver brugt til det). Jeg har massevis af de gode engangsklude, som nemt kan koges, når de er snavsede. Jeg har en gammel gryde, som jeg ikke bruger til andet end at koge tøj i. Det koster 10 kr, hver gang, jeg starter en af vaskemaskinerne på vores fællesvaskeri. Så det er kun, hvis jeg kan samle sammen til en større portion vask, at jeg maskinvasker. Ellers foregår det pr. håndvask.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •