Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 33 af 33

Emner: Missemors håndarbejder 2011, nyt indlæg 169 - 17.12.

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det orange garn er strømpegarn fra Kvickly, strikket dobbelt til denne model. Det er jo dejligt varmt, kan maskinvaskes og holder faconen.

    Og næ nej, jeg skal skam ikke sidde og kede mig, skal lige have hæklet 4-5 stjernebolde mere inden jul. Og så er der en bestilling på et par strikket smækbukser magen til de blå/turkis jeg har strikket tidligere, bare lidt større og i en brun nuance, og dertil en tyk trøje, også i brun.

    Og lommevenner ja, der kan jo bruges mange små bomuldsrester til disse ting, måske stjernebolde kan sælges i kigkassen. Har set de koster 180 kr. i "Kære Børn", og det er endda uden rasle.......

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Opskriften er her http://www.berroco.com/exclusives/ce...ne_crochet.pdf

    mener også jeg på et tidspunkt har fået en dansk oversættelse af een herindefra, men jeg han ikke hitte den. Men den er faktisk ret enkel at hækle.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Se så lige, der blev lige lidt til mig selv

    Strikket i ESKIMO, ren uld - tænkte det lige var garnet til vores firmajulefrokosttur der er udskudt til januar - men så tager vi også en tur med Oslo-færgen - med påhæng. Fik faktisk ideen til huen da jeg for snart længe siden strikkede et sæt til baby-born dukken, der var nemlig en lille hue med snoning rundt i kanten, jeg synes det er flot og lidt anderledes. Så nu kan der krydses et "to-do" punkt af på listen.


    Og så lige en lille bestilling fra svigerdatteren til yngste barnebarn, der har det med at stikke sine små fingre op over voksi-posen, et par små luffer i arwetta strømpegarn.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •