Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Mini123´s smykker og maskemarkører, nyt i #64 17/11 vedhæng og pynt :)

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Tak :)
    Og der kom lidt nye :) Jeg måtte lave et jordbær armbånd mere, da min datter løb med det jeg havde lavet, så må vi se om det kan starte en dille på gymnasiet :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Er gået igang med at bruge nogle af mine små perler, søhesten vil jeg bruge - enten i en kæde eller på en sjalsnål, har også en fisk jeg skal igang med.......

    Krabben blev lidt større end jeg troede, men jeg kan nok selv lave et lidt mindre mønster - man den kan da bruges i en nøglering :) - nu må vi se hvor meget jeg får lavet - det er jo bare et af mine "flip"
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Ja - englene er søde, bruger dem selv flittig i kæde, øreringe, maskemarkører m.m. - men har stadig nogle til at ligge i en kasse...

    Og perledyrene er jeg blevet bidt af for tiden - Jeg lavede lige scalaren her til morgen - tror den kunne være flot i en kæde, jeg leder nu efter mine sjalsnåle men vakler stadig om jeg skal lave 2 kæder - eller 1 kæde og en sjalsnål - men finder jeg ikke nålene er bestemmelsen jo taget for mig :)

    Håber man kan se jeg har givet lidt effekt ved at sætte en lille finne på siden :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Nej jeg måtte da også lige prøve de der 3D også - man skal ikke sige man ikke kan før man har prøvet :)
    Først den lette - en edderkop - med store perler, så en delfin - men der manglede noget - hmmmm - det var da rygfinnen - så den kom på, uanset hvad mønsteret sagde ;)
    Nu fandt jeg fidusen - og så er det jo ikke så svært......
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Mange tak for roserne

    Har også lagt en basset hund i konkurrencen....

    Men I kan lige se den sidste ting - uglen er kommet i en kæde.......Uglen ses forfra - bagfra og på maven af mig

    Og Koldste - der er de søgte engle i kassen - du får lige en melding i pb - skal lige have fundet ud af hvordan du vil have dem......
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #16
    lis ai Gæst
    UHU Fantastisk Ugle du har lavet

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    En lille skildpadde, og en påfugl...
    Påfuglen tog faktisk ret lang tid, også længere end jeg havde regnet med :)

    Men nu må jeg vist pakke lidt sammen - fylder år på fredag så der skal vel laves et eller andet, og så skal vi snart til at pakke til ferien - så det bliver vist et strikket/hæklet sjal der medbringes, det kan jeg lige overskue at have i tasken :)

    Åhhhh - fik også lige lavet lidt perlekæder ....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Nu skulle det prøves, jeg har et stykke tid gået og luret på et armbånd som dette - og nu tror jeg jeg fik fidusen - så det var absolut nødvendigt at bruge en 3 timer for at løse gåden.....

    Her er resultatet :D
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Når nu yngstedrengen på 11, kommer hjem med en invitation til fødselsdag hos en pige fra klassen, og der i indbydelsen står at hun IKKE ønsker sig penge - understreget og fremhævet, så er man ikke i tvivl :)

    Ja, så må de grå i gang, og jeg var henne i hobby/smykkekassen for at se hvilke rester jeg havde.

    Nogle ringe, nogle fimofigurer, perler og lidt andet småtteri - så fik jeg syslet et armbånd frem.

    Nu glæder yngste sig til fødselsdagen i weekenden, og hun får ikke penge :D
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Her er så lidt af det nye jeg har lavet - vi begynder at varme op til jul...
    Lidt forskellige vedhæng til kæder og pynt :)

    2 dråbevedhæng med kristjørn
    1 dråbevedhæng med budda
    1dråbevedhæng med blad
    4 guldengle
    4 sølvengle
    4 frynse engle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •