Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Mini123´s taske tråd - flettede og dåseclips nyt i #43 lille pung 30/12 2011

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180

    Mini123´s taske tråd - flettede og dåseclips nyt i #43 lille pung 30/12 2011

    Her er nogle af de seneste jeg har lavet, et lidt bredt udvalg - og der er ikke alle med - håber I nyder dem....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    De seneste ting af dåseclips - nå ja, skrev kun tasker - men laver også bælter (og mobil etuier) - har mange der samler - så har ca. 3 kg dåseclips, så der er til et par tasker mere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Ungerne har samlet cola etiketter et års tid - det fik jeg denne taske ud af - mangler nu lige at sy lynlåsen i :).....
    Det er med vilje jeg har lavet en # med flaske for at bryde lidt, lidt ala - find ...... syntes bare det var lidt for sjov.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Så er vi her igen :)
    Fik lige syet lynlåsen i colapungen, og lavet lidt pynt til den....
    Colaflaske i fimo, og for at fange lynlåsen brugte jeg en dåsecola jeg klippede op, klippede rundt og limede på filt.....





    Manglede en større håndtaske, jeg kan have over skulder - det blev denne - hanken er taget fra en købt taske der var så slidt i bunden at jeg stod og skulle smide den væk - men så kom den lyse ide - genbrug hanken - så det er en fin håndtaske str. saksen er en alm saks - så kan man måske bedre fornemme str. forhold...





    og jeg har en mindre model på vej, i sølv - med sodavandsetiketter til at bryde sølvet - men den bliver jo nok klar engang ;)



    Så jeg laver da en smule ind i mellem

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Så blev jeg færdig med en taske mere......

    Lige for at bryde sølv looket lidt - er der flettet lidt forskellige sodavands etiketter ind....

    Størrelsen er ca.:

    22 cm lang
    13 cm høj
    7 cm bred i bunden

    en fin størrelse :)





  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Så blev jeg færdig med en taske mere......
    Den har fået en tynd skulderrem der kan tages af, den skal pakkes pænt ind og bruges som jubilæumsgave i morgen - så det var på tide at få den klar.....

    Størrelsen er ca.:

    22 cm lang
    13 cm høj
    7 cm bred i bunden

    en fin størrelse :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Endnu en taske af den buttede slags - den er ikke helt så stor som den anden - men dog en sød lille selskabstaske :)

    længdde - 17 cm i bunden, og 16 cm i toppen
    højde - 10,5 cm
    bunden er ca 6 cm bred.

    Den er lavet af resterne fra den taske jeg lige har lavet - der vil altid være nogle lapper jeg syntes har for meget tekst, de vendes og så er der en fin sølvtaske.

    Det har som skulder rem fået en kæde, og en lille engel som taskevedhæng :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Årets sidste færdige håndarbejde herfra, jeg når ganske enkelt ikke at få mere færdig....

    Dette er flettet af et gammelt matrikkelkort med højdeafmærkninger af mariagerfjordkommune - kortet skulle smides ud - og jeg syntes jeg kunne lave lidt sjov ud af det - det er min mening at det skal gives til landinspektøren - som er min nærmeste kollega - mens jeg er i løntilskud...

    Den er 8x10x1½cm (ca) den kan bruges til lidt små mønt eller lipgloss eller lign. der kan ikke komme et "kort" derned - bare et lidt sjovt gag til at slutte året med :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg t1.jpg (32,6 Kb, 6 visninger)
    • Filtype: jpg t2.jpg (31,8 Kb, 5 visninger)
    • Filtype: jpg t3.jpg (30,3 Kb, 5 visninger)
    • Filtype: jpg t4.jpg (28,0 Kb, 4 visninger)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •