Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: lån af rok

  1. #1
    adanais Gæst

    lån af rok

    Hejsa
    Jeg vil høre om der er nogen i vesthimmerland/jammerbugt der kunne overveje at låne en rok ud?
    Jeg er ret intereseret i at lære at spinde, og vil gerne se hvordan det føles, om det er "mig" inden jeg investerer i en rok.

  2. #2
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af adanais Se meddelelser
    Hejsa
    Jeg vil høre om der er nogen i vesthimmerland/jammerbugt der kunne overveje at låne en rok ud?
    Jeg er ret intereseret i at lære at spinde, og vil gerne se hvordan det føles, om det er "mig" inden jeg investerer i en rok.
    Det bedste du kan gøre er nok at melde dig til et kursus, her er der jo måske mulighed for at låne en rok og komme godt fra start.

    Inger

  3. #3
    adanais Gæst

    hej igen

    Ja jeg har godt nok ledt efter et kursus i et stykke tid, men kan ikke finde et eneste heroppe nordpå?
    Er det bare mig der er halvblind (har godt nok stærke briller meeen...)
    Eller er det bare ikke lige til?
    Er der evt en spinner som kunne finde på at give en kop kaffe, og lade mig prøve hjemme hos sig selv, mod en pris?
    Jeg er åben over for forslag :D

  4. #4
    Inger1 Gæst
    Måske du skulle skrive lidt om hvor du bor i nærheden af, det er jo lidt lettere for dem der en mulighed for at hjælpe.

    Inger

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Måske krea-vendel er noget for dig..vi mødes en gang om måneden og der er flere i gruppen der også spinder..

    Jeg har desværre ikke lige en rok du kan låne..
    Marianne

  6. #6
    adanais Gæst

    yay

    Det lydder godt!
    Hvor er det? Hvor meget koster det og hvornår er det næste gang?

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Det koster det at vi alle giver et bidrag til frokosten..og holder det på skift hvor den der er værtinde giver kaffe, te og kolde drikke..

    Næste gang er det hos Elbit i... vistnok Hadsund.. jeg kan ikke lige finde tråden.. prøv selv at søge på krea-vendel på forsiden.. der er også billeder i trådene

    Vi har vore egne rokke med, så jeg er bange for du må stille op med en rok men så er der også al den hjælp du behøver, er jeg sikker på
    Marianne

  8. #8
    adanais Gæst

    hehe

    Jeg tror nok at min søster giver mig en rok i fødselsdagsgave (hun nævnte ihvertfald at hun havde fundet en som hun ville hente idag)
    Nu er spørgsmålet så bare om der kunne ske at være noget karteflor som jeg kunne købe til mødet?
    Eller et sæt brugte karter og noget uld?
    Jeg er helt oppe at ringe med at skulle finde ud af at spinde

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Jeg glemte lige at sige du skal kontakte JanJac mht at blive medlem i Krea-vendel
    Marianne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •