Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Double doo

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    34

    Double doo

    Hej

    Er der nogen som kan fortælle mig om hvordan en double doo fungere og hvad der er smart ved det.

    Har nemlig fået et tilbud på en lille :)

  2. #2
    Birgitma Gæst
    [QUOTE=Am1907;272289]Hej

    Er der nogen som kan fortælle mig om hvordan en double doo fungere og hvad der er smart ved det.

    Har nemlig fået et tilbud på en lille :)

    Jeg har selv den store og er glad for den, det er meget i perioder jeg bruger den.

    Den fungere sådan: du tager 1 plade ( de er blå til den store ) der er en gummimåtte som du lægger på den første, så kommer du karton og stencil overpå derefter den anden plade og køre det igemmen maskinen så er det ønskede mønster på, det er det samme som lyskasse bare hurtiger.

    Det er ikke alle stencil der kan bruges, nu ved jeg ikke hvad du skal give for den lille og hvor meget du regner med at bruge den, men ville personligt købe den store hvis jeg regnede med den skulle bruges meget.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    34
    Er det meget at give et par hundred for en lille?

    Men er den ikke os god når man laver kort?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    34
    Har fået et tilbud på en lille hvor der følger stencils med og jeg kan få den for 200 kr. Men er det dumt ikke at købe en stor?

  5. #5
    Birgitma Gæst
    [QUOTE=Am1907;272316]Har fået et tilbud på en lille hvor der følger stencils med og jeg kan få den for 200 kr. Men er det dumt ikke at købe en stor?


    Jeg kender ikke den lille, men prøv at læse hvad Rysse skriver i denne tråd http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=25002

  6. #6
    Rysse Gæst
    Den lille double do har lige være på tilbud hos Panduro, hvor man næsten fik kastet den i nakken. Der var også en hel del forskellige dies til billige penge.

    Du skal gøre op med dig selv, hvor meget du kommer til at bruge den. Personligt ville jeg ikke købe den lille. Du kan kun bruge de små dies i den. Rigtig mange af de dies, der kan købes i dag, der kan gå igennem Double do - kan kun gå igennem Double do XL.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Mar 2007
    Geografisk sted
    Langeland
    Indlæg
    120
    jeg købte selv den store, for 680 kr ca på nettet. og købte dies i panduro til 10 kr. og jeg var selv i tvivl og spurgte herinde hvad de anbefalede, og jeg valgte den store, hvilket jeg ikke har fortrudt da den ozz kan tage større dies.
    Mirakler opstår når der er håb.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •