Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Perler i Århus

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    25 Jan 2011
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    20

    Læs her Perler i Århus

    Hvor kan man købe plastik- eller glasperler med et stort hul på ca. 4 mm og perlerne skal være mellem 12-17 mm store (ikke Hama)? Gerne i Århus området.
    Jeg har prøvet Panduro Hobby, Hoffmann Hobby og Terapi Hobby. Jeg kan finde mange forskellige træperler med ovenstående mål, men de egner sig ikke, da de skal bruges til knytning af hundesnore og skal jo så kunne tåle alt slags vejr.
    Gitte og Familien Uldtot

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Kan du ikke selv lave nogle af det materiale, som man kan hærde i ovnen, så det bliver ligesom sten - jeg ved det bla bliver bruge til at lave knapper af. Og så store perler er nemme at lave.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  3. #3
    flasch4 Gæst
    og det materiale hedder cernit

    super sjovt at lave div ting med

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    42
    Her er en liste over danske netbutikker med smykkedele, en del af dem har glasperler.

    http://www.smykkeforum.dk/phpBB3/vie....php?f=6&t=410

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    25 Jan 2011
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    20
    Citat Oprindeligt indsendt af Kragen Se meddelelser
    Her er en liste over danske netbutikker med smykkedele, en del af dem har glasperler.

    http://www.smykkeforum.dk/phpBB3/vie....php?f=6&t=410

    Hej Kragen
    Tak for linkene.
    Jeg prøver at kigge på det, men problemet er der ofte på nettet ikke står hvor store hullerne i perlerne er og dem jeg skal bruge skal min. 3-4 store. De fleste perler er hullerne ''kun'' 2 mm store.
    Gitte og Familien Uldtot

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    25 Jan 2011
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    20
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Kan du ikke selv lave nogle af det materiale, som man kan hærde i ovnen, så det bliver ligesom sten - jeg ved det bla bliver bruge til at lave knapper af. Og så store perler er nemme at lave.
    Ja, det måske være en mulighed. Fåes det i flere farver?
    Gitte og Familien Uldtot

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    42
    Citat Oprindeligt indsendt af Gitte o Se meddelelser
    Hej Kragen
    Tak for linkene.
    Jeg prøver at kigge på det, men problemet er der ofte på nettet ikke står hvor store hullerne i perlerne er og dem jeg skal bruge skal min. 3-4 store. De fleste perler er hullerne ''kun'' 2 mm store.
    Det synes jeg, at der plejer at stå hos nogle af dem, der handler med smykkedele.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    hvis jeg var dig ville jeg male de træpærler og så laker dem. jeg tror ikke at caniten er holdbar nog til at være ude i alt slaks vejr sammen med en hund
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •