Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: meget ultra nemme luffe søges

  1. #1
    cola2005 Gæst

    meget ultra nemme luffe søges

    hej jeg sider her og spekuler på om jeg ikke kunne finde ud af at strikke luffer men er ikke så god til det der med at tage ud og er ikke så god til det med 4 pinde så håber man kunne strikke på 2 pinde og at der var noget der har et godt råd til det med at tage ud eller en anden løsning

    håber der er nogen der sidder inde med en opskrift helst til børn og med en ide hvordan jeg kan komme i gang

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    30 Aug 2008
    Geografisk sted
    østjylland 8860 Ulstrup
    Indlæg
    116
    Citat Oprindeligt indsendt af cola2005 Se meddelelser
    hej jeg sider her og spekuler på om jeg ikke kunne finde ud af at strikke luffer men er ikke så god til det der med at tage ud og er ikke så god til det med 4 pinde så håber man kunne strikke på 2 pinde og at der var noget der har et godt råd til det med at tage ud eller en anden løsning

    håber der er nogen der sidder inde med en opskrift helst til børn og med en ide hvordan jeg kan komme i gang
    Hvad med dem her, har ikke selv lavet dem ,men det ser nemt ud.http://www.familiejournal.dk/Handarb...-familien.aspx
    God fornøjelse

    Dytter

  3. #3
    Birgitma Gæst
    [QUOTE=dytter;270739]Hvad med dem her, har ikke selv lavet dem ,men det ser nemt ud.http://www.familiejournal.dk/Handarb...-familien.aspx
    God fornøjelse

    Dytter


    Den ikke bare ser nem ud den er nem, jeg har strikket et par til mit datter, men skaftet har jeg lavet længer, for det er meget kort i opskriften.

  4. #4
    cola2005 Gæst
    1000 tak for hjælpen de er rigtige nemme at strikke har lavet den ene her til aften og er lige startede med den anden er spænt på hvad datteren siger til dem og der skal helt sikkert strikkes flere

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •