Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 12 FørsteFørste ... 56789101112 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 118

Emner: Livets gang på depotet

  1. #81
    lenemormeinild Gæst
    Jeg ved det er en vest Kirsten har på (tror nok det er en Hanne Falkenberg model som er lavet af en masse Hanne Falkenberg rester)

    Tusind Tak for en rigtig hyggelig dag, hvor der både blev afleveret lidt færdig strik og hentet garn hjem til nye varmestuepojekter.

    Sjovt var det også at blande garn og en rigtig god måde at få brugt garn som man måske ikke ville få brugt alene

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #83
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Ja det tror jeg faktis det er og Kirstens den første er også i de blå farver, men jeg kan bedst lide den hun har lavet i rester

  4. #84
    Thomas' mormor Gæst
    Det ser ud til i har haft en fin hyggedag på depotet.

  5. #85
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Ja det tror jeg faktis det er og Kirstens den første er også i de blå farver, men jeg kan bedst lide den hun har lavet i rester
    Bare en skam man altid skal have de sjove ting i kit og uldgarn.....

    Inger

  6. #86
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Bare en skam man altid skal have de sjove ting i kit og uldgarn.....

    Inger
    Ja det kan du have ret i

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du godeste hvor vi har haft travlt idag på depotet, der har været en lind strøm af bruger og gæster hele dagen, og hvor var det hyggeligt, vi havde så travlt at vi glemte at fotografer

    Vi fik hjælp af flere med at sortere garn og lægge på plads og vi har også fundet ud af vi udvider åbnings tiden til vinter, så der er tid til hygge.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så var der dømt arbejds lørdag for morstrik - haven og mig vi mødte op kl 10

    Morstrik skulle lave sin første pakning til en ansøgning som tovholder den skal til Bornholm.

    Tovholder Morstrik bestod med stor dejligt at se for den gamle tovholder at det bare glider lige så stille derud af.

    Ellers er vi ved at flytte kigkassen 100% derover, det kræver en del omrokering osv.reol.jpg men det bliver letter at finde/pakke og vi regner med at have internet adgang fra næste uge.

    Så har vi fået et dejligt stort stålbord med hjul bord2.jpgsom skal bruges som køkkenbord, efter en del grinen osv. bord1.jpgfik morstrik og haven det sat samme, men i må vente med at se det sat rigtig op til næste gang vi kommer derover.
    Vi tog derfra kl ca 14.30..efter at Vagn kom over for at se hvor hans kone blev af
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #89
    Rysse Gæst
    Sikke meget der sker på depotet.

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    ja der er da godt gang i den sikke godt det bliver stort stykke arb
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •