Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 12 FørsteFørste ... 456789101112 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 118

Emner: Livets gang på depotet

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har det været stor udpaknings dag og oprydning og på på depotet og som sædvanligt stille morstrik op

    Vi startede ed at hænge det 8 kantet broderet billed op billede.jpg her hænger det i hygge området billed2.jpg, dernæst har vores dukkebarn fået en nededel som missemor har syet på, så man rigtig kan se den nederdel.jpg Så skulle vi ind og prøve det nye spoleapperat garn2.jpg det er skide skægt, vi kunne slet ikke holde op igen garn1.jpg det skal der laves unisex halstørklæder af, men nu kan man hygge sig med at lave sit eget garn hvis man har lyst, i det her er der 7 tråde. Så blev der ellers lagt på plads rundt omkring , inden vi gik efter 3 timers arbejde, skulle vi lige hen og kigge på printeren,print.jpg om vi kunne finde ud af den print2.jpg men det tror vi begge 2 det kan nok lade sig gøre, nu bliver computeren hentet i nærmeste fremtid, så skal vi have det hele til at kører.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Skulle over med de færdige ting fra Nykøbing/Rørvig gruppenpakkes.jpg, men om man ikke lige skal skal rydde lidt på plads,garn.jpg Haven svang kosten, så kunne jeg lige rode med lidt garn
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Herligt med fritids arbejde der tager ens arbejdstid i haven nå skidt pyt det går jo til et godt formål.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af haven Se meddelelser
    Herligt med fritids arbejde der tager ens arbejdstid i haven nå skidt pyt det går jo til et godt formål.
    Og kæmpe for det
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #75
    lenemormeinild Gæst
    For det store arbejde på slottet i er bare fantastiske

  6. #76
    Inger1 Gæst
    Det ser rigtig godt ud når I står og spoler garn, meeeeen hvis I ikke vil have ondt i armen, så stiller jeg altid alt garnet på gulvet.

    Inger

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så havde vi påskehygge på depotet idag.

    p1.jpg Så skal der findes garn p2.jpg og alle muligheder drøftesp3.jpg Så skal frokosten p3-1.jpg og kaffen nydes.

    p4.jpg Nu må du rydde opå hundeuld, så jeg kan få lidt orden i det her p5.jpg Ak det bliver hårdt at være tovholder

    Tak for en dejlig dag til jer allesiger vi
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Altså hvor ser det ud som om det er den rene hyggestund I har der.



    Hende der sidder først for på billede fire, er det en udgave af ponchotrøjen hun har på? Den ser rigtig fin ud :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er Kirsten, det er et sjal hun har på..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det ligner det altså ikke :-) men flot ser det ud
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •