Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 12 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 118

Emner: Livets gang på depotet

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det mener jeg bestemt også.
    Jeg fik 20 ngl. foræret der var sammensat af 5 tråde.

    Efter jeg havde bøvlet med det nogle gange - røg det ud.

    Derimod er det ok, at vinde nøgler op med kun 1 tråd og så strikke dem sammen derfra.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er fuldstændigt op til den enkle hvordan de gør, bare vi får det brugt ...

    Så har vi været over og arbejde på depotet igen i dag, ja vi har overvejet at skifte adressen til slottet

    Men drengene fra miljøholdet kom kl 9 kørte med det samme igen sammen med Haven over til trælasten for at købe gelænder, de kom tilbage og gik så igang med at sætte skabe op 1.jpg det første her skal bruges til småting tror jeg nok, det sidder i "dagligstue" området 2.jpg det næste er blevet sat i kaffehjørnet og bliver brugt til kaffe mm, begge skabe er doneret af missmors søn, vi siger TAK

    Så kom gelænder op 3.jpg fy for pokker hvor er det dyrt når man skal have sådan noget, men vi er nød til det, da trappen er "bøvlet" at komme op og ned ad 4.jpg godt ser det ud efter haven har slebet det og givet det engang grundings olie, så bliver det lakeret når der kommer varme i vejret igen.

    Nu holder vi pause til næste uge hvor der skal sættes det manglende lys op.
    Vi kører så mod hovedstads området inden for de nærmeste par dage og henter flere bløde stole med mere..
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-02-2011 kl. 07:23
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Idag har vi været på rund tur igen .. første stop Mariehjemmet i Roskilde med varme ting og sager til den (se ansøgninger ) videre til Jane som havde 2 hele sække garn til os 6 lystofrør og en masse opbevaringstasker. Derfra videre til Hvidovre for at hente 2 dybestole og en fodskammel - videre til Thomas'mormor for at aflever det hun manglede for at aflever hendes ansøgninger .. Der stod så 3 borde til os til depotet + 2 sække garn til opbevaring på hoved depotet.. +++ en masse løse ting og så var der sørma dækket op til frokost med hele familien TAK .

    Da vi lande ved hovde depotet var morstrik der for at hjælpe med at tømme traileren og vognen, vi var for trætte til at begynde at fotografer, så billedernne må i vente med
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-02-2011 kl. 07:28
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Der er godt nok gang i det, på det nye depot
    Bogormen


  5. #35
    lenemormeinild Gæst
    Nøj hvor har i igen været flittige med ting til og fra depotet og godt i kunne aflevere noget til dem der fryser i denne vinter der stadig luer derude ogver landet brrrrrr
    Dejligt at få frokosten serveret ved et pitstop hos nogle dejlige mennester

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    I er bare så flittige!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Kors hvor i dog knokler . .. Dejligt at i blev "tanket" op undervejs. ka godt forstå i er trætte sådan som i fiser land og rige rundt..hatten af for alle jer som får hjulene til at køre rundt
    Glæder mig til at se flere billeder

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Hvor er I altså flittige
    Det ser ud til at der bliver helt hyggeligt på depotet efterhånden som der flytter møbler ind. De første billeder gav et noget 'råt' og koldt indtryk.
    Det ser solidt og enkelt ud med det dejlige gelænder i den noget barske kælderhals. Dejligt at følge med i hvordan det udvikler sig.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu har vi været over og holde den første åben første lørdag i måneden åbning vi glemte at tage billeder imens de var dermen vi snakker og strikker jo på de strikketøj der ligger rundt i kurvene
    Dejlig med god frem møde der er plads til flere, både bare til aflevering og til at slå sig ned i stolene stol.jpg det er de 2 fra Hvidovre i ser her + bordet fra Vanløse der står imellem stolene. Der er også et mindre bord + en forskammel, men dem ser i ikke på billedet.

    Lidt billeder af det første rumbutik.jpg blade.jpg

    Vi er begyndt at lave brændestabler af strømper stabler.jpg for så falder de ikke så let ned af hylderne , det er det jeg er igang med her.

    Der er ved at blive pakket garn til vores nye tovholder i Haderslev, som jo skal med til Jylland.alt garn.jpg garn.jpg

    Vi fandt også ud af hvor vores nye printer kan stå, men mere om det senere.
    Sidst redigeret af hundeuld : 06-03-2011 kl. 07:43
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Det er altid hyggeligt at se fotos fra depotet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 4 af 12 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •