Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 12 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 118

Emner: Livets gang på depotet

  1. #21
    Tina Gæst
    Det ser godt ud med al det garn

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Livets gang på depotet

    der er der mange flotte farver, så er det bare igang med at vinde dem sammen
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    der er der mange flotte farver, så er det bare igang med at vinde dem sammen
    Pas nu på vtj den der ler bedst ler sidst ???


    ja ogs ikke dejlige flotte farver
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Livets gang på depotet

    Citat Oprindeligt indsendt af laj Se meddelelser
    Pas nu på vtj den der ler bedst ler sidst ???


    ja ogs ikke dejlige flotte farver
    ja, det ved jeg godt men jeg har en garnvinder som er elektrisk http://rokken3.dk/forum/showthread.p...ght=garnvinder
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Sikke nogen flotte farver, siger jeg bare

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    ja, det ved jeg godt men jeg har en garnvinder som er elektrisk http://rokken3.dk/forum/showthread.p...ght=garnvinder

    jamen så tibyder du dig vel frivilligt eller hva ??
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja ja Vinni du har ikke 1 men 2 el vinder, vi må nøjes med håndkraft indtil vi har fået solgt så meget i vores depot, så der kan blive til en med motor . Men det bliver sjovt at lave sit eget garn med det store garn uldvalg der er, og som sagt der kommer meget mere, det ligger i sække endnu, og der er vist også kommet noget til garnsiloen i Vanløse, der skal op på hoved depotet.

    Men man kan altså designe sit eget garn når vi har fået dimser til at spole garnet op på.alle er velkommen til at lave sit eget varmestuegarn...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Livets gang på depotet

    ja, men det er fordi jeg er så heldig at have en mand som er en Georg Georgløs. Han elsker hvis han kan få lov til at skille tingene af og så ombygge det til noget andet.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  9. #29
    Tina Gæst
    Lige et lille indspark !!!!

    Det kan altså godt være svært at strikke af det garn der er 'nøglet' af flere forskellige garner, da noget af det strækker sig mere end andet.

    Jeg vil til enhver tid foretrække, at strikke af garnet direkte fra keglen, ell. 'nøglet' altså hver enkel farve for sig.

    Har stadig sådan et nøgle liggende. Og ja det ser fint ud i farverne, men er ikke til at strikke med pga. de forskellige 'længder' på trådene !!!

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af Tina Se meddelelser
    Lige et lille indspark !!!!

    Det kan altså godt være svært at strikke af det garn der er 'nøglet' af flere forskellige garner, da noget af det strækker sig mere end andet.

    Jeg vil til enhver tid foretrække, at strikke af garnet direkte fra keglen, ell. 'nøglet' altså hver enkel farve for sig.

    Har stadig sådan et nøgle liggende. Og ja det ser fint ud i farverne, men er ikke til at strikke med pga. de forskellige 'længder' på trådene !!!
    Lige hvad jeg sad og tænkte på - jeg er ikke varmestuestrikker, men har da prøvet det dér, i forsøg på at få brugt noget tyndt garn - og jeg foretrækker også at 'trække' det fra hver sin spole. Det har også en fæl tilbøjelighed til at sno sig, når noget af det strækker sig.
    Et tip til at holde styr på flere tråde på hver sin spole eller nøgle fra krydsnøgleapparatet: Stil dem side om side i en æske/kasse, der passer i størrelsen - rul et viskestykker el. lign til at fylde evt. ubrugt plads ud. Mellem spolerne skal der være papirstrimler - så høje at garnet ikke rører hinanden. Stil kassen på gulvet. Så kører det derudad uden at de vælter rundt.

Side 3 af 12 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •