Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 289101112
Viser resultater 111 til 118 af 118

Emner: Livets gang på depotet

  1. #111
    Thomas' mormor Gæst
    Og 3 forkerte PIN-koder i træk - tjah så lukker forbindelse .... og så skal man støve den lille lap op, hvor PUK-koden står på.
    Det prøvede jeg for første gang i lørdags, men så blev min horisont udvidet på det område.

  2. #112
    Inger1 Gæst

    Koder

    Man lære hurtigt sine koder, inden jeg kan komme igang med mit daglige arbejde, skal jeg huske 5 koder og hvis jeg ikke bruger pc i bare små 10min så skal det startes forfra..

    Inger

  3. #113
    Thomas' mormor Gæst

    De pukler

    på Hoveddepotet kan jeg se .... rigtig god arbejdslyst !

  4. #114
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal du have , men nu er vi klar til på lørdag og har lavet indkøbs liste,,mangler så bare at få den pokkers lås udskiftet til toilettet, vi kunne slet ikke åbner den idag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #115
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tillykke med at hoveddepotet er kommet på internettet!

    Ja, man skal bruge en pin kode, når man skal bruge det mobile internet. Det bruger jeg hver gang jeg er på besøg hos min mor (jeg overnatter jo hos hende). Til at begynde med fik jeg en internetforbindelse til hendes fastnettelefonforbindelse. Men det blev for dyrt og for besværligt. Hver gang min mor skulle bruge telefonen var jeg midt i noget på internettet og så blev vi uvenner. Min mor synes jo, at en computer er noget unødvendigt pjat (indtil hun står og mangler en oplysning eller skal se noget, som man kun kan se på internettet - så er computeren god nok). Men når jeg bruger mit mobile internet (som jeg selv betaler for), så kan min mor bruge sin telefon lige så meget, som hun vil. Og vi kommer ikke op at slås om forbindelsen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #116
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi været på depotet for at lægge en slagplan til på lørdag hvor meget der skal købes ind osv.
    Morstrik fik ogå lagt en del opskifter ind på computeren, til hvis vi er derover og ikke har net forbindelsen med. Kigkassen afd blev pænt ryddet op og til sidst tog vi lige en tur i garnrummet garn.jpg garn2.jpgvupti så var der gået 4 timer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #117
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så går vi i beskyttelse rum for sol lyset , afsted til depotet og gør klar til imorgen glæder os til dagen ...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #118
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så lukker vi ned for denne sæson og går på sommer ferie til den 3-9 2011

    I kan se vores hyggedag 4-6 11 her http://rokken3.dk/forum/showthread.p...083#post287083
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 289101112

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •