Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Asta viser frem 2011 :)

  1. #1
    AstaNord Gæst

    Asta viser frem 2011 :)

    Hejsa, tænkte jeg lige ville vise hvad det er for nogle ting jeg laver hernede på HDE. Også fritidsprojekter hjemmefra selvfølgelig Yay, fritid..

    Anyway, denne kjole er lavet til mit nuværende modulprojekt og er en del af en mindre kollektion. Jeg har dog ikke tænkt mig at sy hele kollektionen op :) 2n7mo1j.jpgKjolen er lavet ud fra en grundform til mine mål med BH, så indtil jeg får fat i en freebra må i finde jer i BHbåndet på ryggen ;)
    Beklager shitty webcambilleder taget på skolens badeværelse, lyset er bedst derude :)
    a164bp.jpg
    111lbsz.jpgDisse bukser er lavet i forbindelse med vadehavsfestival 2010. De er lavet ud fra mit personlige buksegrundmønster og er inspireret af svømmehud og mudder

    Denne top er et fritidsprojekt og den er meget simpel, det er blot et standard skjortegrundmønster som jeg har ændret lidt og lagt til fold i stedet for at lave en skjorte :)

    Her er en række billeder af en kjole jeg har lavet til min smukke søster :)





    Konstruktiv kritik er meget velkommen! <3
    Asta
    Sidst redigeret af hundeuld : 09-02-2011 kl. 19:34 Årsag: Der må ikke linkes til billeder, de skal ligge på rokken.

  2. #2
    AstaNord Gæst
    Jeg går på Højer Design Efterskole (HDE) :)
    Sidst redigeret af hundeuld : 29-12-2011 kl. 18:06

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg kan se på kjolebillederne ( den er flot kjolen ) at du er meget slank, jeg syntes dine bukser "buller" på det forkerte sted, måske skulle "bulen" gå ned til under knæet. Så kom jeg til at tænke på, om du havde dem på ved vadehavet, for så havde du nok støvler på og så er bukserne OK Trøjen er det også en du selv har lavet ?

    Glæder mig til at følge med i hvad du laver.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    AstaNord Gæst
    Bukserne havde jeg ikke på ved vandet, men de er tænkt som "hvad ville et naturfolk iklæde sig ved havet?" så det er sikkert derfor du tænker det med bulen :)
    Trøjen er en håndvævet unika. Jeg tror det er en min mor har lavet :)

    Tak for din ros og konstruktive kritik :)
    Sidst redigeret af hundeuld : 29-12-2011 kl. 18:07

  5. #5
    AstaNord Gæst
    Denne top er et fritidsprojekt og den er meget simpel, det er blot et standard skjortegrundmønster som jeg har ændret lidt og lagt til fold i stedet for at lave en skjorte :)
    vhfbja.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 21-03-2011 kl. 07:14

  6. #6
    AstaNord Gæst
    Så har jeg igen lavet nyt! Denne gang en smuk sommerkjole til min smukke søster

    Jeg beklager på forhånd de dårlige billeder. Der bliver lavet et shoot med kjolen i den nærmeste fremtid, så på den måde er disse billeder ikke så vigtige :)








Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •