Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: JUKI HI-Memory Model Strikkemaskine

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    JUKI HI-Memory Model Strikkemaskine

    Hej med jer.

    Er der nogen, som har erfaring med denne JUKI HI-Memory Model strikkemaskinemodel, som vist kører med hulkort (??? hvad det så end
    er for noget).


  2. #2
    strikpigen Gæst
    Hej

    Ja jeg mener og have set sådan en engang, men lige hvordan den virker ved jeg ikke, er det en maskine du selv har?
    Jeg har selv strikket i 30 år, så jeg har jo set en del hen af vejen, savner du hjælp til den?

    Hulkort er noget som du bruger til mønsterstrik, et hulkort er faktisk det maskinen bruger til at læse mønstret ud fra, så et hulkort er et mønsterdiagram

    Knus
    Strikpigen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Nej. Det er en , der er til salg på nettet, som lyder lidt dyr, men kender intet til strikkemaskiner, og hvad man kan bruge dem til eller hvad de fylder i et værelse, og om sådan en gammel en, er noget værd ??

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Jeg underviste i maskinestrik for over 30 år siden og der var der 3 af pigerne der havde sådan en, den minder meget om en Brother.
    Pris i dag 300 kr. mere er den ikke værd
    Var lige inde på den Blå avis, hvis det er den er den for dyr, som sagt den er for dyr

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Andet, JUKI HI-Memory Model

    Kr. 1.300
    Produkt Andet Mærke JUKI HI-Memory Model KE-1200

    Ja, det må være den - synes også det er liiige i overkanten, når den er så gammel - tak for jeres svar her...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •