Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Hvilket garn skal jeg vælge?

  1. #11
    Dorthe Pernille Gæst
    Ej, hvor ser den fin ud. Men øv, at den er på engelsk - jeg er ikke så erfarren i at hækle, at jeg tør kaste mig ud i engelske opskrifter, men det kommer jo nok en dag .

  2. #12
    vhs Gæst
    här måste jag komma in.Min vännina fick tjata länge på mig.Innan jag vågade.Min engelska är fruktansvärd dålig.Så jag trodde jag skulle ha stora problem.Men tji fick jag.När jag lärt de vanligaste maskorna gick det lätt.Måste säga att,det är lättare att följa engelska mönster.Än svenska.Börja med en liten sak,det gjorde jag.Jag hjälper dig gärna om du vill

  3. #13
    Dorthe Pernille Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vhs Se meddelelser
    här måste jag komma in.Min vännina fick tjata länge på mig.Innan jag vågade.Min engelska är fruktansvärd dålig.Så jag trodde jag skulle ha stora problem.Men tji fick jag.När jag lärt de vanligaste maskorna gick det lätt.Måste säga att,det är lättare att följa engelska mönster.Än svenska.Börja med en liten sak,det gjorde jag.Jag hjälper dig gärna om du vill
    Tak for de opmuntrende ord og tilbudet om hjælp - det skal jeg huske, når og hvis jeg en dag sidder fast i et eller andet engelsk mønster

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •