Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 39

Emner: Billedskolen til havfruesjalet fortsætter med de 5 første rækker

  1. #11
    lis ai Gæst
    Der er nu et par billeder mere i denne tråd.
    Må desværre ikke lægge dem ind to steder :http://www.rokken3.dk/forum/showthre...t=25225&page=4

  2. #12
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Hækla Se meddelelser
    Lis ai.. du er eet af de mennesker der gør hækle/strikke livet så meget mere overskueligt fordi jeres instruktioner redder alle os andre fra at blive (mere) gråhåret... TAK!.. du er guld!
    Tusind tak skal du ha`. Dejligt at nogen sætter pris på det jeg laver.

  3. #13
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af susana Se meddelelser
    uha......jeg har nu siddet i 4 timer og er ikke kommet videre jeg får nogle mærkelige løkker som jeg ikke tror skal være der, er godt nok på nippet til at give op
    Det er muligt du skal hækle 2 lm mindre i siderne, så dine løkker ikke bliver så lange.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Nogen i nærheden af mig der har fundet fidusen, så giver jeg kaffen.
    Varmt Knus & Kram.


  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    lis ai, skal de løkker ikke være i begge sider? jeg har da én i hver side de 10 luftmasker som man skal slutte rækken med at hækle i 3 luftmaske hækler jeg i 3 luftmaske fra oven så fremkommer der en løkke i modsatte side er det den 3dbstg der giver en lille løkke!!! er jeg helt fatsvag eller hvad

  6. #16
    jannie Gæst
    jo der er løkker i hver ende

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Der skulle ikke grines tænk bare jeg skal til at trævle ca. 30 rækker op eller det bliver jo 60 når V rækkerne tælles med

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Ja, det er ski' ikke noget at grine a', der bliver vist også kun fnist lidt.

    Jeg har lige hevet 2 rk op, fordi jeg glemte at komme langt nok ud inden jeg vendte......og jeg synes det var slemt nok!

    Jeg ved godt garnet er mere drøjt på den måde, men alligevel....
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  9. #19
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zirikit Se meddelelser
    lis ai, skal de løkker ikke være i begge sider? jeg har da én i hver side de 10 luftmasker som man skal slutte rækken med at hækle i 3 luftmaske hækler jeg i 3 luftmaske fra oven så fremkommer der en løkke i modsatte side er det den 3dbstg der giver en lille løkke!!! er jeg helt fatsvag eller hvad
    I den ene side er der 10 lm som er sideløkken. I den anden er det den 3 dobbeltstgm, der giver løkken.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Der står sådan her i mønsteret
    4.række: Hækl *6 stgm om den første dbstgm, fortsæt rundt i et v med at hækle 6 stgm om
    den anden dbstgm, 1 km i det næste hul* Gentag fra * til * slut med 1 km i 3 lm i siden.
    det betyder vel der kun er 7luftmasker tilbage til til løkke ikke?

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •