Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 39

Emner: Billedskolen til havfruesjalet fortsætter med de 5 første rækker

  1. #1
    lis ai Gæst

    Billedskolen til havfruesjalet fortsætter med de 5 første rækker

    Her er lidt hjælp til jer, der har svært ved at komme igang med havfruesjalet.
    Billederne viser de første rækker af sjalet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Her er lidt hjælp til jer, der har svært ved at komme igang med havfruesjalet.
    Billederne viser de første rækker af sjalet.
    Tak for det Lis - jeg er kommet i gang ved de samme billeder, som jeg fik ved Bjergged.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #3
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Tak for det Lis - jeg er kommet i gang ved de samme billeder, som jeg fik ved Bjergged.
    Aj hvor morsomt Bedstemor at Bjergged har de samme billeder.
    Jeg tror nu ikke jeg bryder copyright, da det er mig der har taget billederne.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Aj hvor morsomt Bedstemor at Bjergged har de samme billeder.
    Jeg tror nu ikke jeg bryder copyright, da det er mig der har taget billederne.
    Jeg regnede ikke med at jeg trådte dig over tærene, ved at sende dine fine billeder videre
    De hjalp nemlig mig rigtig meget. For jeg fattede da mindre end lidt af opskriften, før jeg så billederne Men da jeg så hvad der var ment, var det jo nemt nok
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #5
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bjergged Se meddelelser
    Jeg regnede ikke med at jeg trådte dig over tærene, ved at sende dine fine billeder videre
    De hjalp nemlig mig rigtig meget. For jeg fattede da mindre end lidt af opskriften, før jeg så billederne Men da jeg så hvad der var ment, var det jo nemt nok
    Jeg har sendt dig en pm Bjergged, for vi skal jo i dette forum også tænke på, hvor der er copyright.

  6. #6
    marion Gæst
    hmmm ja undskyld jeg spørger hvordan kan der være copyright på sådanne nogle billeder ja det er ikke for at være emsig men bare så man ikke for dummet sig for troede ikke der var sopyright på sådanne billeder.....

  7. #7
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    hmmm ja undskyld jeg spørger hvordan kan der være copyright på sådanne nogle billeder ja det er ikke for at være emsig men bare så man ikke for dummet sig for troede ikke der var sopyright på sådanne billeder.....
    Der kan være copyright på billeder og opskrifter man har fået til privatbrug og ikke til videre offentliggørelse uden tilladelse.

    Hvis I har lavet jeres egne billeder kan man sende dem videre.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    uha......jeg har nu siddet i 4 timer og er ikke kommet videre jeg får nogle mærkelige løkker som jeg ikke tror skal være der, er godt nok på nippet til at give op
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    Lis ai.. du er eet af de mennesker der gør hækle/strikke livet så meget mere overskueligt fordi jeres instruktioner redder alle os andre fra at blive (mere) gråhåret... TAK!.. du er guld!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Citat Oprindeligt indsendt af susana Se meddelelser
    uha......jeg har nu siddet i 4 timer og er ikke kommet videre jeg får nogle mærkelige løkker som jeg ikke tror skal være der, er godt nok på nippet til at give op

    De løkker du får, er det ude i siderne når du vender? Hvis - så skal de være der. På Lis' billeder i # 1 kan du se dem på sidste billede.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •