Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 78

Emner: Havfruesjalet - hjælp..

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    hvis du kikker på billedet øges der kun med et skæl pr række.
    Mit vendte også forkert til en start men det har jeg fundet ud af.....du skal omkring stangmasken fra ydersiden, hvis du forstår hvad jeg mener.....

    dumt jeg ikke kan få resizet mine billeder :-(
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Hmm jeg ved ikke rigtig hvad der går galt for jeg øger også med to skæl hver anden række men mit sjal er også meget bred elin hvordan mener du dine skæl vender forkert? susana der er en vejledning et sted her på rokken hvordan man ligger billeder ind, hvilket program bruger du til at reziser billeder? jeg bruger Microsoft picture it. hvis du har det så kan jeg måske hjælpe. har prøvet at tegne et V og hvilken vej man skal hækle stgm, man skal faktisk dreje sjalet lidt når man skal op af Véts anden side.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #23
    jannie Gæst
    jeg øger da også med et skæl i hver side altså 2 skæl Har lige sat billede ind af det jeg har nået i "Jannie 2011"

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Ja det er underligt , jeg øger kun med et skæl pr rk.
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    susana der er en vejledning et sted her på rokken hvordan man ligger billeder ind, hvilket program bruger du til at reziser billeder? jeg bruger Microsoft picture it. hvis du har det så kan jeg måske hjælpe. har prøvet at tegne et V og hvilken vej man skal hækle stgm, man skal faktisk dreje sjalet lidt når man skal op af Véts anden side.[/QUOTE]

    Tror det er min computer det er galt med.....den har sat sig i hovedet at min windows ikke er ægte og det er den........
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Nej da sikke en dum computer du har giv den en på "skærmen"

  7. #27
    jannie Gæst
    jeg skal ha en kvaje præmie Jeg øger også kun med 1 skæl pr række nu når jeg fik talt ordentlig efter så undskyld

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Hmm jeg skal hvis op og tælle og måle efter vender tilbage med resultatet

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så har jeg talt og målt 27 rækker = 46cm høj og 120cm bred, jeg forstår ikke at nogle øger med et skæl på hver anden række for man starter jo med et skæl så en række Vér så tre skæl så en række Vér så fem skæl!!!! eller er det mig der er helt galt på den?

  10. #30
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zirikit Se meddelelser
    Så har jeg talt og målt 27 rækker = 46cm høj og 120cm bred, jeg forstår ikke at nogle øger med et skæl på hver anden række for man starter jo med et skæl så en række Vér så tre skæl så en række Vér så fem skæl!!!! eller er det mig der er helt galt på den?
    jeg har et skæl - 2 skæl - 3 skæl men ved da ikke om det er det rigtige

Side 3 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •