Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 63

Emner: Et strikke-eventyr (THE END)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Tak for det....det skal jeg da lige have kigget nærmere på
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #32
    Rysse Gæst
    Denne metode minder meget om det, men er måske nemmere at forstå. http://www.youtube.com/watch?v=XFkYejFGwsI

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Rigtig mange tak for Jeres tips og idéer, og hvis/når jeg skal igang med et nyt strikkeprojekt, så skal de da prøves

    Nåmen, I skal da lige have en update på strikkeeventyret

    Mit tælleproblem fortsætter vist.
    Jeg kunne jo ikke tælle til de 77 masker, der skulle slås op, så det endte med kun at blive 75...skidt pyt, det må min hue klare sig med.

    Hmmmm...mon jeg skal bruge et eller andet som maskemarkør?? Nej da, du kan da SAGTENS finde ud af at tælle til 75 for hver runde der går.
    Ja, det kunne jeg nok, men når jeg hele tiden glemmer, at jeg kun slog 75 masker op og IKKE 77 som der stod i opskriften, så går det jo galt HA HA HA HAAAAAAaaaaaaa...så omgangene rykker sig hele tiden. Nå hul i det, én gang skal jo være den første, og ingen siger, at resultatet skal være perfekt.
    Strik du bare videre.

    Strikke strikke strikke, tælle til 77 nå nej, 75 tælle tælle tælle For sevan hvor det bare kører for mig, det her strikkeri...men pyyyyyyha hvor går det laaaaaangsomt (havde jeg skulle hækle dén hue, så havde jeg haft TO stykker færdige allerede!!!)....nej nej nej ....strik nu bare, strikkepinden ER din ven.

    Så nu er jeg efterhånden nået op på 30 runder...hmmmm...den virker da lidt stor....mon ikke den lige skal prøves??
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Tror I, at den er blevet lidt for stor??
    Billede0998.jpg
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #34
    marion Gæst
    hahahhahahahhahahahahhaha hvor er du altså bare skide morsom og sikke en sjov historie hvis det er uld kan du da bare valke den lidt så bliver den da fin

  5. #35
    lenemormeinild Gæst
    altså bubbihund du er for sjov, men for søren den hue skal nok kunne bruges alle har jo ikke små hoveder og det ser da godt ud dit nuværene pojekt

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Den er da blevet sød.

    Du kan bare bruge en sikkerhedsnål til maskemarkør. Det gør jeg og sådan én kan jo hurtigt flyttes frem eller tilbage.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hæ hæ hæ, ja selvironi skal man ikke kimse af ...desværre er det ikke ren uld, så den ville ikke kunne valkes.
    Men nu har jeg bestilt en mindre rundpind fra Kigkassen, så mon ikke det ville kunne løse problemet?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Åååååååhhhhhhhh for pokker bubbihund.
    Der redde du da lige min dag. Nu kan dagen, helt alene, på kontoret da ikke blive ødelagt. For jeg har lige fået ugens grin .
    Damn hvor kan du altså bare skrive det så man ser det levende for sig.
    Men se din oplevelse på den positive side........ hvad nu hvis du havde kunne tælle til 77??.....
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  9. #39
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af bjergged Se meddelelser
    Men se din oplevelse på den positive side........ hvad nu hvis du havde kunne tælle til 77??.....
    Jamen, det er jo dét...det havde da været et helt fantastisk syn
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Igår ankom en spritny rundpind størrelse 4½ fra Kigkassen. Så nu kunne eventyret fortsætte.

    Jeg kan stadig ikke tælle, så det blev kun til 76 masker....hvad sevan går der galt for mig?

    Nåmen strikke strikke strikke....og jeg tabte kun ÉN maske undervejs, den blev forsøgt fisket op med en hæklenål, men resultatet blev ikke kønt

    MEN MEN MEN MEN MEN...IDAG BLEV JEG FÆRDIG!!!!!!!!

    Juhuuuuuuuuuu....værs'go; Min første strikkede hue:
    Billede1009.jpg

    Og selvom denne hue også er blevet lidt for stor, så er jeg ligeglad med det, men PAVESTOLT over resultatet!!


    THE END!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •