Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 44

Emner: Heddimor 2011.Nyt d.24 okt.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085

    Heddimor 2011.Nyt d.24 okt.

    Maskinstrikkede sokker. jeg har kun syet sammen i ribben, resten har maskinen syet.. (sy sammen medens du strikker)

    Barneblusen er ikke helt god (maskinstrikket), men er min første..problemer med at sy ærmer og side sammen og den er desværre for kort for skæv og kanten ruller.. jeg må påen igen

    De lyserøde sokker med "blondebort" er lavet på rund strikkering og tåen syet sammen med zizzag metoden
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    super at kunne strikke sokker på maskine, jeg gider ikke strikke sokker men hvergang min mand ser jeg er gået igang med noget nyt siger han "jeg mangler sokker" jeg har lige strikket to par og minsanten om der ikke er hul i det ene par det må være noget galt med garnet (har fået det af min mor da hun havde noget liggende fra mormor) det er ellers ikke uld så det kan kiie være møl, det er bare somom garnet er knækket men der var ikke problemer da jeg strikkede Sand kan du ikke strikke tykke sokker hvis du ikke han bruge tynde pinde? trøjen er ellers i nogle dejlige farver surt den ikke blev som du ville have den, jeg elsker at lave sjaler for de paller altid i størrelsen (har prøvet at strikke bluser og trøjer der enten blev for store eller for små selv om jeg laver strikke prøver )

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Brikvævet kantbånd til vikingekappe kappe ca 5 m. og halssmykke en vikingekonge værdig (til min fætter) for og/eller bagside
    Og atter et par hæklede sandaler
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    hej bubbihund.. fedt at blive rost
    har købt mønstret her..og downloadet hæftet..der er cowboybooties et par sandaler samt et par andre som ikke er afbildet..hmmm normalt kan man bladre og se flere billeder fra hæftet..gu ved om de har strøget dem..
    http://www.anniesattic.com/detail.html?prod_id=13206

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085

    Rokken ruller

    Yuppi ..yes ..spritny Kromski Symphony just ankommet. Spændendende at se om jeg kan samle og smøre de rigtige steder. Det bliver skønt at komme igang igen`
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Havfruesjal til min datter, 32 rækker uden kant i hjertegarn..(det ville min datter ikke have.hjertegarnet øv øv ..fnuller i øjene næsen og halsen..det har jeg ikke oplevet før..ikke engang med spindeuld..jeg tiltrak fnullerne som en magnet..mystisk....og jeg er desværre nødt til at lave et til ..til mit barnebarn så mor og datter matcher..og så er det slut med hjertegarn for mit vedkommende.
    Desværre er billedet overbelyst så farverne er noget anderledes i virkeligheden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Tak skal i have allesammen
    Så er "Madammen" samlet og smurt.. pyha havde ikke klaret det uden YouTube.. Nøjj hvor den er let at træde-- heldigvis kan jeg nøjes med en fod hvis jeg ik kan finde ude af at træde begge tramper..
    Bremse-snoren.. skal omplaceres ..ser jeg på youtube..når der skal tvindes..heldigt jeg lige fik den info med!--okay..hvad skulle jeg dog gøre uden youtube
    Rokken var den sidste som var tilbage hos Garngalleriet i Ry.
    Jeg må tage hatten af for den super hurtige ekspedition hos GarnGalleriet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hæklet spiral (inspireret af Musens opskr)...evt bordskåner ..og med flere spiraler ..dug el et tæppe

    En halskæde i soutache teknik
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Havfruesjal til mit barnebarn på snart 3 år..(25skæl bruges som halsklud ligesom moderen
    Tilhørende ankelvarmere til både mor og datter
    2 huer af Kauni-garn
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Et stk. havfruesjal til min veninde i Kaunigarn 160cm bredt og 70cm langt
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •