Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Lille hæklet pose (opskrift søges)

  1. #1
    sidse38 Gæst

    Lille hæklet pose (opskrift søges)

    Hej,
    Er der nogen der kan hjælpe med opskriften på en lille hæklet "pose". Jeg har set dem til banko. Folk har deres brikker deri. Den kan snøres sammen for oven og det giver ligesom en lille flæsekant. Bunden er rund.

    Håber på jeres hjælp.

    mange hilsner Stine

  2. #2
    marion Gæst
    http://www.garnstudio.com/lang/dk/vi..._id=32&lang=dk hvad med denne her jeg har engang lavet den som en konfirmationstaske jeg brugte opskriften som inspiration og det blev til denne her http://rokken3.dk/forum/showthread.p...ghlight=marion man kan jo lave den i det slags garn man synes jeg brugte noget skinnende bomuldsgarn fra sandness der vistnok hed noget med shine.....

  3. #3
    sidse38 Gæst
    har du så opskriften på den du selv lavede efter inspiration fra garnstudio??? Det er lige sådan en jeg skal brugem

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300

    jeg har fundet flere eks i denne hæklebog

    jeg fandt denne super gode hæklebog på biblioteket.

    den er skrevet af Anne-Lise Hald.
    udgivet af Akacia.

    Hækling - løkke for løkke.

    jeg har taget nogle billeder af de forskellige poser, så kan du jo se, om der er nogle, som du lige falder for :-)

    dit lokale bibliotek kan sikkert skaffe den hjem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

  5. #5
    marion Gæst
    altså skrev ikke noget ned men jeg hæklede efter opskriften og da jeg så synes at den var bred nok i bunden begyndte jeg på de indtagninger som der stod i opskriften og lavede den efter opskriften der også hæklede jeg de muslingebuer oppe på kanten til sidst :-)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •