Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 19 af 46 FørsteFørste ... 91516171819202122232939 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 190 af 460

Emner: Mine 20 tønder land ..

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Hver aften ved 22 tiden, sådan lige før Nyhederne på TV2 lægger vi mad rester osv. ud til ræven på teressen. Det har vi gjort i mange år snart 20 og hver aften efter TV avisen kigger vi ud om det er fjernet, for hvis det ikke er det, så bliver det samlet op og smidt ud, vi vil ikke have rotter her.

    Nå det er jo ikke den samme ræv hver år; men i år har vi haft et lille pjevs der hvis han klokke går forkert kommer og kradser på vinduet, at nu vil han have mad. Han er ikke mere end en stor hvalp, så der blev fodret lidt godt, jeg kom da vist også til at købe lidt kattemad til ham men lille var han, for igår da vi skulle have trailen frem hvem lå så der død IMG_2436.jpg det hjalp så ikke at han fik ekstra foder..men sådan er livet jo.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Lille stakkel - livet er hårdt for dem, der ikke når at blive store nok til at klare sig selv før det bliver vinter

  3. #183
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var nu sådan en søde lille ræv, en dag vi gik og fik gjort grundig rent i soveværelset var skyde døren skubbet til side. Vi havde godt set lilleræv som vi kaldte ham gå rundt ude i haven, Jens stod i selve døren og rystede en dyne, da han mærkede noget ved sit ben, om det ikke var lille ræv der var der og gned sig om af hans ben, men vi forsatte bare og så lagde den sig på trappetrinet efter lige at have snuste ind i rummet og der blev den liggende, selv om vi tumlede med at vende madrasser osv.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #184
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    En ny fugle art er kommet til landet

    fugl.jpg fugl_1.jpg fugl_3.jpg

    Vi kalder den præsten men det er nok en solsort der har fået et modeflip.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  5. #185
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Haven har været ude med digi idag ca 5 meter fra vores hus.



    Jeg har altså ikke tid til at snakke idag fasanspise_1.jpg jeg skal skynde mig at spise inden det bliver mørkt: Nå blev du også mæt spise_2.jpg Tak for mad derinde bag vinduernespise_3.jpg og jeg har altså ikke spist Zep dotealiljerspise_4.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #186
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jaja du var vel meget sulten i denne ekstra vintertid
    og Julemor

  7. #187
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Altså da - hvor hyggelige fotos - ren nostalgi fra da vi boede midt i "naturen".
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #188
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Glemmer vist at få lagt lidt herind men jeg har lavet 400 meter vej , så bliver der ikke så meget tid til haven har dog fået taget et par billeder

    Vi trapper bespisningen ned nu af fuglene IMG_2816.jpgog alle de andre dyr.... gad vide hvad ejendomsmæglerne så vil gørede bruger at skrive rigt dyrliv i området vi var ude og se på et hus igår og så begyndte de igen med det rige dyrliv......kunne altså ikke dy mig og fik sagt, det er da kun så længe vi bespiser alle dyrene, hun blev lidt rød i hoved, hun anede ikke vi boede tæt på.

    IMG_2854.jpg IMG_2853.jpg IMG_2860.jpg
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  9. #189
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Tak for de dejlige billeder, jeg bliver meget glad af at se på dem. Her inde midt i en baggård i København har vi ikke udsyn til andet grønt end lidt mos på tagene. Dejligt at se noget rigtigt natur

  10. #190
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    Skønne billeder.
    Sådan en solsort har vi også, den er bare kun hvid på den ene vinge.
    fra hot55

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •