Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 14 af 46 FørsteFørste ... 4101112131415161718243444 ... SidsteSidste
Viser resultater 131 til 140 af 460

Emner: Mine 20 tønder land ..

  1. #131
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Ser skisme hyggeligt og godt ud
    ..pøj pøj med misteltenen..
    brunsviger..MUMS

  2. #132
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Vi prøver jo på at få de 2 grunde til at bliv 1

    Der skal virkelig ryddes op men vi har fået hjælp fra de unge og se nu her hvor meget der er slæbt ud,opr1.jpg og det ligger i en dobbelt brede vognmanden kommer i morgen og henter det, inden der er en der smider en tændstik for så siger det fut

    Denne lille guldspurv var meget stædig, fugl.jpgden ville ikke flytte sig, og den blev såmen imens jeg var inde og hente digi fugl2.jpgdu skal ikke tror du kan komme forbi mig fugl3.jpg tror jeg den siger .

    Vi har lavet stier sti1.jpgså vi bare kunne komme frem og tilbage med grenene, for fru rådyr ligger over i det ene hjørne med sit kid.

    Det hele har jo fået lov til at gro vildt, så der er meget der skal saves og klippes nedo1.jpgmen ikke alt skal ned da vi skal have en køligt sted til når vi engang får hede bølger igen o2.jpg, vi får en "stue" inden under trækronerne og ude i siderne skal der plantes rhododendrom når de er på tilbud næste gang et sted

    Men det bliver ikke så "friseret" som ved huset hegn1.jpg
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  3. #133
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Ja vi får en lille slat regn ind imellem men ikke mere end man godt kan være ude.

    Fruen i huset som troede at fru rådyr havde fået nok af stedmorblomster for de havde fået lov til at stå og blomster i hele 10 dage, det er slut nu i morges var de alle væk, velbekomme fru rådyr.

    Men idag har de så hentet alle grenene ud.jpg og straks kom der 5 kubikmeter grus grus.jpgtil at rep. vores vej, så nu ved jeg hvad jeg skal lave lige så snart gårdhaven er færdig.

    Se lige den herva1.jpg lidt nærmereva2.jpg hvad tror i den hedder, jeg ved det godt.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  4. #134
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Gården med et nyt rosen bed Image001.jpg nu håber vi at rådyrene ikke kan hoppe over 180cm hegn, så vi kan have lidt glæde af nogen af dem.

    Et par fliser mere er taget op, så der lige kunne stå lidt kruspersille og purløg Image002.jpg
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  5. #135
    Fedania Gæst
    Det ser rigtig godt ud Haven!

    Det må også have givet en lille lækrog ved roserne; jeg sidder her og bliver helt misundelig! :)

  6. #136
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Gården er helt lukket, der er udgang fra gæstehuset- mit væksted og selv huset + udgang til haven fra den, så vi er helt privat her..

    Øv siger vi i huset der har ikke været en god aften hvor man rigtig kunne hygge sig udenfor , men nu mangler vi bare bord og 2 stole derude, så er der klar til morgen/aften kaffe

    Dag g1.jpg aften g2.jpg
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  7. #137
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Drama på parcellen.
    I morges da jeg trak gardinerne fra så jeg det her

    a.jpg b.jpg e.jpg
    Håber den har fået ungerne fra reden; men nu bliver der et fest måltid til ræven kl 22 i aften.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  8. #138
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Nu er påfuglen fløjet på plads i det udgået kejsertræ Image001.jpgden skal lige have rettet lidt på halen mener fruen Skal den så sidde deroppe helt alene ?? Nej da prøv at se omkring den tykke stamme ( tryk på billeder ) er der planter 5 clematis en til hver gren at vokse op ad og den 5 skal blive ned omkring den tykke stamme.. lad tiden vise om vi kan styre det
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  9. #139
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Nøj hvor har I fået det flot - og en smuk lille dværg syren (måske) Eller er det en Canadisk syren (det ved jeg ikke en hylende f.. om)
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  10. #140
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Haven= ClematisBetvingeren Selvfølgelig kan du styre dem

    Det skal nok blive et smukt syn når clematissen kommer deropaf.. ser rigtigt godt ud med påfuglen tilvejrs

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •