Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 46 FørsteFørste ... 391011121314151617233343 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 460

Emner: Mine 20 tønder land ..

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har i set på det første billed står Heddimor store påfugl http://rokken3.dk/forum/showthread.p...light=p%E5fugl som vi fik foræret for år tilbage på den sidste stensøjle , den skal stå der, men jeg skal lige have bøjet den lidt, så den kan få sin hale spredt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Nøjj..hvor ser det godt ud..noget så smart at bruge fliserne på den måde..alt ser så hyggeligt ud hos jer

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi håber det Heddimor, nu skal vi til at flytte rundt og grave i den indvendige gård, hvor vi forsøger at redde et par roser, der kan rådyrene ikke komme ind, så skal de da hoppe over 180 cm hegn..

    Men jeg opdage noget lige før det var for mørkt til at fotografer det, så det må i vente til i morgen med.

    I kan ellers få jer et godt grin når der bliver fotograferet her. Havens digi er jo til rep endnu og mit gamle digi kan ikke holde strøm, så jeg render med en forlænger ledning, kom til at kigge på det, ret ukomisk at se på
    Sidst redigeret af hundeuld : 15-06-2012 kl. 23:16
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her skal i se , jeg lagde nogle latyrus frø for ca 10 dage siden i bunden af denne pil, de er allerede på vej op på trods af kulden Image006.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #125
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Havde jo lige digi fremme for der skulle fotograferes på depotet, kom forbi dem her i vores indkørelsel

    bregn1.jpg bregn2.jpg

    Bregnerne er blevet meget høje i år
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  6. #126
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Syntes lige i skal have et kig fra haven sådan en 2 pinsedag


    Det er en skøn tid i haven lige nu og se nu herImage133.jpg vores flise blomster overlevede uden vand i ferien.

    Forsat god pinse til alle her med dagens bagværk Onkel Carls boller og brunsviger Image005.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 28-05-2012 kl. 10:34
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  7. #127
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hva er det nu der sker her luren1.jpg men er det ikke hr lurendrejers fætter fra Bornholm der har fundet sig til rette så tæt på mennesker luren.jpg og hvad er det der står ved siden af ham - et uhyr fra det yder Skov område ved Kalundborg h1.jpgdet er iddeh just fundet på parcelenh2.jpg hans fæle ansigt skal man passe på med at kigge på, for så bliver han sur og vender ryggen til h3.jpg..sjovt vi så ham første gang efter Heddimor var her http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=20691

    Og lidt længer hende står der en krukke med chokoladeblomstercho.jpg de kunne heller ikke finde adresse, for de 2 af dem skulle altså bo på Bornholm, ved Zep vi må have en stafet afsted, men lige nu står de og er begyndt at blomster. du må følge dem på foto indtil da zep..

    Og så ser det ud til det lykkes at få en mistelten til at vokse på æbletræetnu.jpg måske fordi træet der var modertræet er blevet gravet op i Nykøbing og er flyttet til Holstebro, så vi kan ikke få flere bær.. Håber det lykkes nu..
    Sidst redigeret af hundeuld : 28-05-2012 kl. 23:47
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #128
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Skønne billeder, I har altså en rigtig oase deroppe.

  9. #129
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tror det er et halvt liv, siden jeg har fået brunsviger (den skal helst være faldet lidt sammen og fedtet hæhæ) og sad og savlede næsten inden sengetid her igår

    Hvor er Misteltenen FLOT Ja det hele ser godt ud! Trolden er da rigtig livagtig Snupper en bid chokoladeblomstfoto til morgenmad
    og Julemor

  10. #130
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Netop sådan en brunsviger skal være snasket og det var den
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •